پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 20303
  • 27 آگوست 2023 - 14:12
  • 173 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۵ شهریور ۱۴۰۲ / دلار کاهشی و سکه در کانال ۲۷ میلیونی تثبیت شد

قیمت دلار امروز ۵ شهریور ۱۴۰۲ / دلار کاهشی و سکه در کانال ۲۷ میلیونی تثبیت شد
قیمت دلار امروز ۵ شهریور ۱۴۰۲ / دلار کاهشی و سکه در کانال ۲۷ میلیونی تثبیت شد

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا با یک کاهش پنج تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۲۹۱ تومان قرار گرفت. قیمت سکه امامی نیز امروز کاهشی بود و به سطح ۲۷ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان رسید.

به‌گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز با افتی بیشتر نسبت به روزهای قبل مواجه شد.

قیمت دلار امروز، یک‌شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش پنج تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۹۱ تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش جزیی ۲۹ تومانی نسبت به روز گذشته در ۴۴ هزار و ۵۷۵ تومان ایستاد.

در همین راستا، قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۳ تومان بر تابلو درج شد که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۷ تومان، ۴۰ هزار و ۵۲۲ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۱ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز نوسان‌های متفاوتی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز ‌یکشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲، به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش پنج تومانی نسبت به روز گذشته، به‌طور میانگین ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان اعلام شد.

در همین سایت، قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش ۱۱ تومانی نسبت به روز گذشته، با رقم میانگین ۴۴ هزار و ۵۷۴ تومان بر روی تابلو درج شد.

قیمت درهم امارات به‌صورت توافقی به‌طور میانگین معادل ۱۲ هزار و ۸۴۵ تومان اعلام شد که نشان از کاهش ۶۳ تومانی این ارز نسبت به‌ دیروز داشت.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری است؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز کاهشی بوده است.

قیمت سکه امامی که روز گذشته به کانال ۲۷ میلیون تومانی افت پیدا کرده بود، امروز با ادامه روند کاهشی توانسته جایگاه خود را در این کانال تثبیت کند. قیمت سکه امامی امروز با افت تقریبا ۲۲۰ هزار تومانی به‌طور میانگین با رقم ۲۷ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان درج شد.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی امروز نیز در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار داشت و رقم ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شد.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در سقف کانال ۱۴ میلیون تومان قرار داشت و به‌طور میانگین رقم ۱۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان را نشان داد که نسبت به روز گذشته حدود ۷۰ هزار تومان کاهش داشت.

تا حوالی ظهر امروز، ‌‌یکشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲، قیمت ربع سکه در کانون صرافان، ۹ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان اعلام شد. 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد 09 مه 2024

شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد

اکوایران: شرکت آمریکایی مایکرواستراتژی اخیرا تعداد قابل توجهی بیت‌کوین خریداری کرده که باعث شده این شرکت بیش از هر کشوری در جهان، بیت‌کوین در اختیار داشته باشد.

09 مه 2024

تمدید روادید حضور ارزی در اسلامبول

بازار ارز و سکه همچنان در بازه حبس شده خودش در حال نوسان رفت و برگشتی است. از هفته گذشته قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه برای سومین بار به کف حمایتی خودش رسید و باز هم در شکستن آن ناکام بود.  بحث داغ بازار همچنان تعطیلی طلافروشان بود. با همه اخباری که در پشت […]

مجوز دوباره به بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز 09 مه 2024

مجوز دوباره به بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز

اکوایران: شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی موافقت کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.