جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 21408
  • 30 آگوست 2023 - 14:12
  • 151 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۸ شهریور ۱۴۰۲ / دلار تغییر مسیر داد، سکه ۲۸ میلیونی شد

قیمت دلار امروز ۸ شهریور ۱۴۰۲ / دلار تغییر مسیر داد، سکه ۲۸ میلیونی شد
قیمت دلار امروز ۸ شهریور ۱۴۰۲ / دلار تغییر مسیر داد، سکه ۲۸ میلیونی شد

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا بالاخره افزایشی شد و با یک افزایش جزیی در سطح ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان قرار گرفت. قیمت سکه امامی نیز امروز به کانالی بالاتر رفت و در سطح ۲۸ میلیون و ۵۵ هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از ۲۰ روز روند نزولی متوالی امروز تغییر روند داده۰ و با افزایش قیمت همراه شده است.

قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش جزیی دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش قابل توجه ۱۷۱ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۷۹۹ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۳ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۷ تومان، ۴۰ هزار و ۷۲۶ تومان، و ۱۰ هزار و ۲۲۱ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش درهم و افزایش دلار و یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌چهارشنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲، به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) پس از طی یک مسیر نزولی مستمر تغییر روند داده و با افزایش دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۹ تومان اعلام شده است.

در همین سایت، قیمت یورو توافقی نیز همانند مرکز مبادله، با افزایش ۱۷۱ تومانی نسبت به روز گذشته، میانگین ۴۴ هزار و ۷۹۸ تومان درج شده است.

قیمت درهم امارات به‌صورت توافقی حوالی ۱۲ هزار و ۸۱۹ تومان اعلام شده که نشان از کاهش ۸۳ تومانی داشت.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد تقریبا با ۸ هزار تومان اختلاف در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز به یک کانال بالاتر رفته و در مجموعه افزایشی بوده است.

قیمت سکه امامی امروز با افزایش ۱۹۰ هزار تومانی وارد کانال ۲۸ میلیون تومانی شده و به طور میانگین رقم ۲۸ میلیون و ۵۵ هزار تومان برای آن درج شده است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز وارد کانال ۲۸ میلیون تومانی شده و رقم ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز کانال عوض کرده و رقم میانگین ۱۵ میلیون تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

تا حوالی ظهر امروز ‌‌چهار‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان نیز به کانال بالاتر رفته و رقم میانگین ۱۰ میلیون تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.