شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 32305
  • 10 اکتبر 2023 - 2:13
  • 131 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ارز و بورس اسرائیل سوژه اسلامبول شد

ارز و بورس اسرائیل سوژه اسلامبول شد
ارز و بورس اسرائیل سوژه اسلامبول شد

قیمت دلار در سه روز چهار کانال بالا رفت. شنبه وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد، یکشنبه ۵۱ و ۵۲ را درنوردید و در روز دوشنبه کانال ۵۳ هزار تومان. قیمت دلار هرات ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش وارد کانال ۵۳ هزار تومان شد و تا مرز مقاومت […]

قیمت دلار در سه روز چهار کانال بالا رفت. شنبه وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد، یکشنبه ۵۱ و ۵۲ را درنوردید و در روز دوشنبه کانال ۵۳ هزار تومان.

قیمت دلار هرات ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش وارد کانال ۵۳ هزار تومان شد و تا مرز مقاومت ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان بالا رفت ولی در شکستنش ناکام ماند. در نهایت بازار ارز هرات در ۵۳ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان بسته شد. بازار طلا و سکه اولین بازارهایی بودند که شروع به تخلیه اشباع کردند و بعد از آن دلار در پشت خط رفته رفته کانال ۵۳ را از دست داد.

نکته بازار دوشنبه یک خبر از وضعیت بورس و واحد ارز اسرائیل بود که به بازار مخابره شد. طبق این خبر هم بورس اسرائیل ریزش داشت و هم واحد پولی این کشور نسبت به دلار به پایین‌ترین رقم در ۸ سال گذشته رسیده است. معامله‌گران می‌گفتند در اسرائیل هم مزه نوسان و ریزش بورس چشیده شد.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.