یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 32864
  • 11 اکتبر 2023 - 20:13
  • 143 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش‌بینی عجیب از آینده قیمت بیت‌کوین

پیش‌بینی عجیب از آینده قیمت بیت‌کوین
پیش‌بینی عجیب از آینده قیمت بیت‌کوین

اکوایران: کارشناسان معتقدند شرایط اقتصادی آمریکا باعث خواهد شد قیمت بیت‌کوین در سال‌های آینده با رشد قابل توجهی همراه شود.

به گزارش اکوایران، «آرتور هایس» – مدیر عامل شرکت خدمات مالی و صرافی ارز دیجیتال «بیت‌مکس» (BitMEX) – اعلام کرده قیمت بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۶ از ۷۵۰ هزار دلار عبور می‌کند و به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

به نوشته کوین تلگراف، آرتور هایس گفته: «من کاملا با این موضوع موافقم که تا پایان دهه ۲۰۳۰، یک بحران مالی جدی پیش روی جهان خواهد بود، درست مانند رکود بزرگ؛ اما پیش از این دوران ما شاهد افزایش قابل توجه رونق و ارزش بازارها خواهیم بود،‌ از بازارهای سهام گرفته تا بازار رمزارزها.»

مدیر عامل بیت‌مکس با اشاره به وضعیت بدهی دولت آمریکا و به دنبال آن، مشکلات ایجاد شده در شبکه بانکی این کشور گفته: «در چنین شرایطی است که گروهی از سرمایه‌گذاران به دنبال گزینه‌های دیگر سرمایه‌گذاری از جمله بیت‌کوین هستند.»

آرتور هایس معتقد است تأیید نهایی «صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای» در آمریکا و اروپا و همچنین «رویداد هاوینگ» می‌تواند قیمت بیت‌کوین را در ژوئن یا جولای ۲۰۲۴ تا حدود ۷۰ هزار دلار افزایش دهد که بالاترین قیمت تاریخ این رمزارز خواهد بود.

صندوق قابل معامله نوعی صندوق سرمایه‌گذاری است که در بورس معامله می‌شود. رویداد هاوینگ نیز به نصف شدن ارزش بیت‌کوین اشاره دارد که تقریباً هر چهار سال یک بار در شبکه بیت‌کوین رخ می‌دهد و به معنی کاهش پاداش اسخراج ماینرها است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز چهارشنبه (۱۹ مهر) از ۲۷ هزار دلار تا ۲۷ هزار دلار و ۴۷۵ سنت نوسان داشته است. تغییر قیمت این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۵۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۱ میلیارد و ۷۷ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۱/۵۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۵۵۰ تا ۱۵۷۵ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۲۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ میلیارد و ۶۹ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۴/۸۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله 04 مه 2024

آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله

اکوایران: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر! 04 مه 2024

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!

اکوایران: نوسانات نرخ بهره، تورم و ارزش دلار بر قیمت کوتاه مدت نقره تاثیر می‌گذارد. در میان‌مدت، رشد صنایع مصرف‌کننده نقره و وضعیت تولید جهانی آن از جمله عوامل کلیدی تعیین‌کننده قیمت نقره هستند.

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.