تاریخ واریز یارانه جدید/کد دستوری یارانه تشویقی+مشخص کردن دهک خانوار‌ها
تاریخ واریز یارانه جدید/کد دستوری یارانه تشویقی+مشخص کردن دهک خانوار‌ها

بسیاری از یارانه بگیران در انتظار دریافت یارانه خود رد روز‌های پایان اسفند ماه می‌باشند.

به گزارش نبض بازار،پرداخت یارانه نقدی از ماهی که پشت‌سر گذاشتیم با سروشکل جدیدی انجام می‌شود و از این به بعد طبق ترتیبی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص کرده، یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار پراخت خواهد شد.
یارانه نقدی اسفند با این اوصاف در قدم اول به شکلی است که مستمری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، روز بیستم ماه به حساب مشمولان ریخته می‌شود.
یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک یک تا سه، روز بیست و پنجم اسفند به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار یعنی افراد حاضر در دهک چهار، پنج، شش، هفت، هشت و ۹ در تاریخ ۳۰ هر ماه پرداخت می‌شود. پرداخت یارانه دارو، یارانه هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت هم به ابتدای ماه موکول شده است.
پرداخت یارانه نقدی از بهمن امسال تا اردیبهشت سال آینده شامل طرح فجرانه می‌شود و به‌جز مبلغی که به همه افراد حاضر در دهک یک تا ۹ پرداخت می‌شود، چیزی تحت‌عنوان یارانه تشویقی به افراد حاضر در دهک یک تا هفت تعلق می‌گیرد.
یارانه تشویقی خانوار دهک یک تا هفت در قالب طرح فجرانه از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. افزایش ۴۵ درصدی یارانه تشویقی فعلا در بازه زمانی ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود و یکی دیگر از واریزهای آخر سال به‌حساب می‌آید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]