چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 34920
  • 19 اکتبر 2023 - 8:12
  • 138 بازدید
  • ۰ دیدگاه

حساب بنکدارهای طلا بلاک شد

حساب بنکدارهای طلا بلاک شد
حساب بنکدارهای طلا بلاک شد

بازارها وارد کانال جدید شدند. معامله‌گران می‌گویند مهمترین عامل بنیادی این روزهای بازار، خبر جنگ است که از سه‌شنبه شب بیشتر شد و دوباره بازارها را هیجانی کرد. قیمت درهم در ۱۳ هزار و ۹۳۰ تومان باز شد و با افزایش کانال عوض کرد و در ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شد. با این […]

بازارها وارد کانال جدید شدند. معامله‌گران می‌گویند مهمترین عامل بنیادی این روزهای بازار، خبر جنگ است که از سه‌شنبه شب بیشتر شد و دوباره بازارها را هیجانی کرد.

قیمت درهم در ۱۳ هزار و ۹۳۰ تومان باز شد و با افزایش کانال عوض کرد و در ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان برآورد می‌شود. 

 معامله‌گران مدعی بودند در معاملات چهارشنبه حساب بنکدارها را مسدود کردند. بنکدار در بازار طلا به کسی می‌گویند که طلا یا ریال مردم را امانی در اختیار دارد و بر اساس سفارش آن‌ها خرید و فروش می کند. آن‌ها می‌گویند بازارساز نتوانست با خبر بازار را کنترل کند الان رو آورده به مسدودی حساب‌ها که راهکار درستی نیست.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟ 15 مه 2024

رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟

معامله‌گران می‌گویند قیمت دلار بعد از اوج و فرود به استراحت رفته/ تلویزیون برای دلار قیمت‌های واقعی متفاوت اعلام می‌کند ایرنا برای قیمت اسمی بازار/ دبی کارش را زودتر از سایر روزها تمام کرد/ رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟

مقاومت دلار تهران در کانال ۵۹ /  آمادگی ایران برای گفتگوهای جدی با آژانس 15 مه 2024

مقاومت دلار تهران در کانال ۵۹ / آمادگی ایران برای گفتگوهای جدی با آژانس

طی اروزهای دوشنبه و سه‌شنبه قیمت دلار هرات وارد کانال ۵۸ هزار تومان شده اما قیمت دلار در تهران در کانال ۵۹ هزار تومان مقاومت کرده است. اگر قیمت درهم زیر ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان تثبیت دهد قیمت دلار کانال ۵۹ هزار تومان را از دست می‌دهد.

پارادوکس رفتار حقیقی‌ها در بازار سهام و صندوق‌های طلا 14 مه 2024

پارادوکس رفتار حقیقی‌ها در بازار سهام و صندوق‌های طلا

اکوایران: اگرچه در این مدت روند کلی بازار طلا و سهام نزولی بوده است ولی حقیقی‌ها رفتار متناقضی را در صندوق‌های طلا و بازار سهام در روند نزولی نشان داده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.