یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 35930
  • 23 اکتبر 2023 - 2:17
  • 148 بازدید
  • ۰ دیدگاه

مراحل پایانی دادگاه شخصیت منفی بازار رمزارزها

مراحل پایانی دادگاه شخصیت منفی بازار رمزارزها
مراحل پایانی دادگاه شخصیت منفی بازار رمزارزها

اکوایران: دادگاه «سم بنکمن فرید» که با اتهاماتی نظیر به جیب زدن پول سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها روبه‌روست، در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش اکوایران، دادگاه «سم بنکمن فرید» که پیش‌تر به عنوان غول ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد، در چند روز آینده به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

به نوشته کوین تلگراف، این دادگاه که در نیویورک برگزار می‌شود، در سه هفته اخیر شاهد حضور تعداد زیادی شاهد از جمله کارمندان شرکت اف‌تی‌ایکس، مشتریان، سرمایه‌گذاران، مقامات دولتی و نیروهای پلیس بوده است.

مهم‌ترین اتهام بنکمن ۳۱ ساله که شرکت «اف‌تی‌ایکس» – فعال در زمینه تبادل رمزارز – را تأسیس کرد، فریب افراد بسیاری از جمله شاهدان حاضر در دادگاه و اقدامات منجر به ورشکستگی شرکت اف‌تی‌ایکس است که باعث بر باد رفتن سرمایه هزاران نفر از مشتریان این شرکت شد. ارزش اف‌تی‌ایکس پیش از ورشکستگی، حدود ۳۲ میلیارد دلار برآورد شده بود.

در این دادگاه، بنکمن با هفت مورد اتهامی توطئه و فساد برای به جیب زدن میلیاردها دلار پول سرمایه‌گذاران روبه‌روست و در صورت محکوم شدن، با حبس ابد روبه‌رو خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز یکشنبه (۳۰ مهر) از ۲۹ هزار و ۷۱۳ دلار تا ۳۰ هزار و ۱۹۳ دلار سنت نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۲۹ هزار دلار و ۹۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‎کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز بیش از ۳۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲ میلیارد و ۵ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، حدود ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۶۲۳ تا ۱۶۴۶ دلار نوسان داشته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۴ میلیارد و ۴۳ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۴/۵۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله 04 مه 2024

آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله

اکوایران: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر! 04 مه 2024

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!

اکوایران: نوسانات نرخ بهره، تورم و ارزش دلار بر قیمت کوتاه مدت نقره تاثیر می‌گذارد. در میان‌مدت، رشد صنایع مصرف‌کننده نقره و وضعیت تولید جهانی آن از جمله عوامل کلیدی تعیین‌کننده قیمت نقره هستند.

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.