احداث ۱۰۰ هزار متر مربع فضای پارک هواپیماها در فرودگاه امام(ره)
احداث ۱۰۰ هزار متر مربع فضای پارک هواپیماها در فرودگاه امام(ره)

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) ضمن اعلام آخرین وضعیت پروازهای اربعین در ترمینال سلام گفت: در عملیات اربعین امسال یک فضای صد هزار متر مربعی برای پارک هشت هواپیما آماده شد.

به گزارش بازار، فاروق علیخانی با اشاره به آغاز عملیات پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد ماه اظهار داشت: از شروع این عملیات تا پایان ششم شهریور ماه، ۴۳۰ پرواز از ترمینال سلام در مسیرهای تهران به نجف و بغداد و بالعکس توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و عراقی انجام شده است.

وی ادامه داد: ۵۳ هزار و ۱۸۹ زائر با این پروازها به عتبات عالیات اعزام شده و یا به کشور بازگشته اند و میانگین تاخیر پروازها تاکنون ۳۷ دقیقه بوده است.

علیخانی با اشاره به هماهنگی و همکاری‌های انجام گرفته بین همه نهادهای حاضر در فرودگاه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در ایام اربعین شهادت سیدالشهداء(ع) گفت: نهادهای نظارتی از جمله دادستانی، سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی وزارت راه و شهرسازی، در ترمینال سلام مستقر شدند و به صورت مداوم خدمات ارائه شده را پایش می کنند.

وی از زائران خواست به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد ازدحام در ترمینال، حتما پیش از عزیمت به فرودگاه بلیت تهیه کنند زیرا امکان خرید بلیت در ترمینال سلام وجود ندارد.

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه در عملیات اربعین امسال یک فضای صد هزار متر مربعی برای پارک هشت هواپیما در فرودگاه امام(ره) آماده شده گفت: این مساله سهولت مدیریت ترافیک پروازی فرودگاه در زمان پیک پروازها را به دنبال داشت.

وی افزود: اکنون ۲۰ موکب در ترمینال سلام و محوطه بیرون آن مشغول ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به زائران، مستقبلین و مشایعت کنندگان هستند و اورژانس ترمینال نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات فوریت های پزشکی است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]