از بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های سیلیکانی خاورمیانه چه‌خبر؟ / «کسرا» زیر ذره‌بین تحلیل
از بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های سیلیکانی خاورمیانه چه‌خبر؟ / «کسرا» زیر ذره‌بین تحلیل

سرامیک های صنعتی اردکان با نماد “کسرا” دارای ارزش بازار ۲۷۸۰۰ میلیارد ریال و قیمت ۶۳۶ تومان است و در بازار بورس داد و ستد میشود. شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان در سال ۱۳۷۴ با شماره ۱۲۴۶۲ به ثبت و در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسید و در همین سال اولین تولید خود را با نام تجاری «AIC» روانه بازار نمود.

اقتصاد آنلاین – مینا یوسفی؛ هلدینگ  AIC به عنوان بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های مهندسی بر پایه آلومینایی و سیلیکاتی در کشور موفق گردید با تولید دانش فنی و تکنولوژی ساخت ضمن حفظ برتری کیفیت تولید، با استفاده از تخصص، تعهد و پشتکار پرسنل خود، ظرفیت انواع تولیدات هلدینگ را به ۱۰۰،۰۰۰ هزار تن  در سال افزایش و در کنار آن نسبت به تنوع تولیدات خود ، بنا بر نیاز صنایع کشور اقدام نماید. شرکت سرامیک‌های اردکان تنها تولیدکننده محصولات پیشرفته سرامیک در زمینه کاتالیست‌ها، آلفا آلومینا و محصولات سرامیکی بر پایه آلومینایی و بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات سرامیکی در پایه سیلیکاتی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت دارای سه زیرمجموعه است.


مهندسی معدنی زرین پودر نوین کسرا (مالکیت ۶۰.۸۳ درصد):

عقد قرارداد با پیمانکاران اکتشافی جهت اجرای عملیات اکتشافی تفضیلی جهت تعیین ذخیره معدن و افزایش چندین برابری ابعاد سینه کار

راه‌اندازی خط آسیاب ریموند ۱ و طراحی و اجرای پروژه خط ۲ ریموند (در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است.)

استخراج و فرآوری سنگ‌آهن هماتیت جهت مصارف حفاری، رنگ، فولاد و صادرات

موافقت اداره صنعت معدن وتجارت استان یزد با الحاق ذخایر جدید مشکوفه به میزان ۴۱۸ هزار تن سنگ آهن عیار ۵۳ درصددر این شرکت ، که فروش آن در سال های آتی منجز به سوداوری و درآمد سرمایه گذاری شرکت اصلی میشود.

افزایش ظرفیت تولید و انعقاد قراداد فروش ۵۰ هزار تن سنگ آهن با نرخ میانگین قیمت شمش فولاد خوزستان به مبلغ حدودا ۸۹۵ میلیارد .


آلومینیوم پارس اکسید کسرا (مالکیت ۶۵ درصد):

طراحی، خرید و ساخت تجهیزات خط تولید و نصب و راه‌اندازی خط تولید میبرونیزه آلفا آلومینا

طراحی، خرید و ساخت تجهیزات خط تولید و نصب و راه‌اندازی خط تولید کوراندوم مولایت

تامین بودجه و سفارش ساخت سوله‌های تولید، انبار مواد اولیه و سوله میانی

خرید تجهیزات موردنیاز بخش‌های مختلف و ماشین‌آلات سبک و سنگین جهت افزایش ظرفیت بهره‌برداری از سینه کارهای معدن

گلوله‌های دیبا سرام نوین کسرا (مالکیت ۱۰۰ درصد):

چشم اندازها: تدارک تولید گرانول مصرفی دیبا سرام نوین کسرا از شرکت سرامیک های صنعتی اردکان و رفع وابستگی گرانول از کارخانه های دیگر،  افزایش تعداد دستگاه های دیسک ، افزایش تطول کوره شماره ۲ به حداقل ۴۰ متر  و خرید یک دستگاه لیفتراک نو.

بازار فروش هلدینگ کسرا:

صنایع نفت، گاز و پتروشیمی – صنایع معدنی و فولاد – صنایع کاشی ، سرامیک، چینی ، لعاب ، رنگ و سیمان- صنایع شیمیایی و غذایی – صنایع هوای فشرده – صنایع دیر گداز و…

کسب دهها گواهینامه تأیید کیفیت و رضایت از سوی مشتریان داخلی و خارجی، همچنین کسب گواهینامه های بین المللی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه  IMS  و گواهی استاندارد اروپا CE  گواه تلاش مستمراین هلدینگ در تحقق اهداف والای خود می باشد.

وضعیت عملکرد سهم:

شرکت قصد دارد ضمن صنعتی سازی گلوله های تصویه آب و پساب،  تولید امسال را به ۱۴۰۰ تن افزایش دهد.

کسرا در مدت ۵ ماهه منتهی به مرداد سال ۱۴۰۲  ۲۱۱ میلیارد تومان در آمد داشته است که مشابه سال گذشته است. ۵۹ میلیارد از این فروش مربوط به مرداد ماه است.

 وضعیت نموداری سهم:

بررسی دوسناریوی محتمل و پیش بینی روند پیش رو

سناریو۱: سمیتریکال الگوی بلند است و در انتهای لگ i از این الگو می باشد. نیازمند صرف زمان برای شروع پساالگویی و هدف های خوب هستیم. ضمن اینکه از محدوده اشباع فروش در rsi برگشت داشتیم و تقاضا افزایش یافته است و واگرایی مخفی مثبت شکل گرفته.

حمایت قوی ۵۵۰ تومان را داریم و مقاومت های مهم همین محدوده ۶۶۰ و سپس ۸۰۰۹۳۰ و نهایتا ۱۰۰۰-۱۲۰۰۰ تومان بلند مدت پیش روی سهم است.

کسرا، بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های سیلیکانی در ایران و خاورمیانه زیر ذره‎بین تحلیل

از بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های سیلیکانی خاورمیانه چه‌خبر؟ / «کسرا» زیر ذره‌بین تحلیل

سناریو دو:

یک دیامتریک پاپیونی از پیک ۹۹ تا  زمستان ۱۴۰۱تمام شده و A به صورت شارپ اصلاح را پس گرفته و به ۱۰۰۰ تومان رسیده . سپس موج تصحیحی بعدی شروع شده است که حال در B از الگوی بزرگ صعودی هستیم. B می تواند تحت عنوان الگوی مثلث تکمیل و وارد موج صعودی  Cشویم. حمایت ها و مقاومت ها مشخص شده است.

کسرا، بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های سیلیکانی در ایران و خاورمیانه زیر ذره‎بین تحلیل

از بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های سیلیکانی خاورمیانه چه‌خبر؟ / «کسرا» زیر ذره‌بین تحلیل

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]