پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 38034
  • 30 اکتبر 2023 - 2:12
  • 165 بازدید
  • ۰ دیدگاه

عملکرد درخشان بیت‌کوین در ماه اکتبر

عملکرد درخشان بیت‌کوین در ماه اکتبر
عملکرد درخشان بیت‌کوین در ماه اکتبر

اکوایران: با عملکرد بسیار خوب بیت کوین در ماه اکتبر سال جاری میلادی، این سوال مطرح می‌شود که این ارز دیجیتال می‌تواند در نوامبر نیز عملکرد درخشانی داشته باشد؟

به گزارش اکوایران، با رسیدن به انتهای اکتبر، بیت‌کوین بیش از ۳۴ هزار دلار معامله می‌شود و سرمایه‌گذاران به شکل مشتاقانه منتظر مسیر بعدی حرکت قیمت بزرگترین ارز دیجیتال هستند.

به نوشته سایت اینوستینگ، این ارز دیجیتال محبوب در اکتبر ۲۰۲۳ یک رکورد فوق‌العاده ثبت کرد و قیمت آن در این ماه ۲۷/۱ درصد رشد داشت. بیت‌کوین یک بار دیگر از انتظارات فراتر رفت و این پرسش را به ذهن سرمایه‌گذاران آورد: «آیا ماه نوامبر هم با افزایش قیمت بیت‌کوین همراه می‌شود؟»

بررسی روند تاریخی نشان می‌دهد که ماه اکتبر همواره یک ماه فوق‌العاده برای بیت‌کوین بوده و این رمزارز به طور متوسط با رشد قیمت ۲۲/۲ درصدی در این ماه همراه می‌شود. افزایش ۲۷/۱ درصدی قیمت بیت‌کوین در اکتبر ۲۰۲۳ نیز نشانه‌ای از ادامه‌دار بودن این روند است.

از سوی دیگر، روند تاریخی بیت‌کوین در ماه نوامبر، پیچیده‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر است. در طول پنچ سال گذشته، بیت‌‌کوین تنها در نوامبر ۲۰۲۰ شاهد افزایش قیمت خود بود و قیمت آن به میزان قابل توجه ۴۲/۹ درصد رشد کرد. همین اتفاق باعث شده پیش‌بینی‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۵۱ هزار دلار در ماه نوامبر سال جاری میلادی انجام شود، اما باید منتظر ماند و دید نوامبر نیز همچون اکتبر، میزبان خوبی برای بیت‌کوین خواهد بود یا خیر.

تازه‌ترین قیمت بیتکوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز یکشنبه (۷ آبان) از ۳۳ هزار و ۹۳۷ دلار تا ۳۴ هزار و ۷۳۷ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، بیش از ۳۴ هزار و ۶۶۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‎کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود ۵۰۰ دلار رشد داشته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۹ میلیارد و ۸۴ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۱۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۷۷۶ تا ۱۸۰۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، بیش از ۱۷۹۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۴ میلیارد و ۳ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بهترین بروکر برای معاملات طلا در ایران و ویژگی‌های آنها 09 مه 2024
فکت کوینز | آموزش، اخبار، تحلیل، ارز دیجیتال و فارکس

بهترین بروکر برای معاملات طلا در ایران و ویژگی‌های آنها

بازار معاملاتی آنلاین امکان ترید هر نوع نماد معاملاتی را دارد که از آن جمله می‌توانیم به معاملات طلا اشاره کنیم. کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی معاملات طلا را انجام دهند، اما انتخاب بهترین بروکر اهمیت زیادی دارد.

بازار سکه کم عمق شد/ دلایل اصلی که بازار را بی‌جان کرد 09 مه 2024

بازار سکه کم عمق شد/ دلایل اصلی که بازار را بی‌جان کرد

اکوایران: سکه‌بازان می‌گویند که حجم معاملات بازار طلا و سکه کم‌عمق شده است. به عقیده تحلیل‌گران تکنیکال، بازار نه جان افزایش دارد و نه قدرت کاهش. از منظر فنی بازار از لحاظ زمانی به استراحت رفته و اگر فاند خبری خاصی به آن مخابره نشود، نوسان زیادی نخواهیم داشت.

09 مه 2024

علت ارزش رشد ین چه بود؟

بسیاری علت این نوسانات و رشد ارزش ین را محصول مداخله ارزی ژاپن و وقایع اقتصادی آمریکا می‌دانند که علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی به تفصیل درباره آن صحبت می‌کند.     ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.