جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 50847
  • 21 دسامبر 2023 - 14:12
  • 78 بازدید
  • ۰ دیدگاه

روز اختلاف در بازار ارز/ قیمت دلار در هرات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟

روز اختلاف در بازار ارز/ قیمت دلار در هرات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟
روز اختلاف در بازار ارز/ قیمت دلار در هرات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟

اکوایران: در مجموع روز چهارشنبه از منظر معامله‌گران روز اختلاف در بازار ارز بود و سوال معامله‌گران این بود که قیمت دلار در هرات ارزان است یا اینکه در سلیمانیه گران؟

به گزارش اکوایران، قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه به کاهش خود ادامه داد و به دنبال آن قیمت دلار تهران و سلیمانیه نیز با یک روز تاخیر وارد کانال ۴۹ هزار تومان شدند. قیمت دلار در بازار ارز هرات ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش در ابتدا برای از دست دادن حمایت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان تلاش کرد و پس از روند کاهشی در بازار دبی، قیمت دلار نیز این حمایت را از دست داد.

بازار ارز هرات در روز چهارشنبه با کاهش ۵۰۰ تومانی در معاملات روزانه در مرز حمایت ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شد اما در پشت خط در این مرز حمایت شد و در ۴۹ هزار و ۳۳۰ تومان به کار خود پایان داد. نکته قیمتی بازار ارز هرات در روز چهارشنبه اختلاف ۲۰۰ تومانی قیمت فردایی و نقدی در این بازار بود.

قیمت دلار سلیمانیه در روز چهارشنبه ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش برای از دست دادن حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تلاش کرد و در از دست دادن آن ناکام ماند. در پشت خط قیمت دلار سلیمانیه در ۴۹ هزار و ۸۲۰ تومان پایان یافت. شکاف قیمتی دلار هرات و سلیمانیه به بیش از ۵۰۰ تومان رسید که عدد قابل توجهی است.

قیمت درهم امارات با گپ منفی ۲۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۷۲۰ تومان بازگشایی کرد و با کاهش ۳۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان به کار خود پایان داد. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزارو ۲۴۰ تومان برآورد می‌شود. با این قیمت درهم، اختلاف قیمت دلار هرات و درهم نزدیک به ۱۰۰۰ تومان شد.

قیمت تتر در روز چهارشنبه با کاهش ۶۰۰ تومانی به کف کانال ۵۰ هزار تومان رسید. رکورددار کاهش در بازار چهارشنبه قیمت تتر بود.

در مجموع روز چهارشنبه از منظر معامله‌گران روز اختلاف در بازار ارز بود و سوال معامله‌گران این بود که قیمت دلار در هزات ارزان است یا اینکه در سلیمانیه گران؟ به عقیده تحلیل‌گران فنی قیمت دلار هرات در محدوده ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان حمایت مهمی دارد که اگر از دست نرود می‌تواند برای شکستن ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان تلاش کند. از نظر آن‌ها قیمت دلار می‌تواند در محدوده جدید خود یعنی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان نوسان دهد تا روند جدید به خود بگیرد. اگر در قیمت درهم امروز کاهش بیشتری نداشته باشد قیمت دلار هرات می‌تواند از کف حمایتی فاصله بگیرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان 02 مه 2024

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان

اکوایران: سرانجام پس از اعتراض فعالان صنفی طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که این افراد به ثبت همزمان صورت‌حساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه‌ها کافی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.