ضرورت پرهیز از اعمال نظر شخصی در صنعت گردشگری| آبادان و خرمشهر مقاصد ارزان گردشگری هستند
ضرورت پرهیز از اعمال نظر شخصی در صنعت گردشگری| آبادان و خرمشهر مقاصد ارزان گردشگری هستند

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نمی‌توان با نظر شخصی برای صنعت گردشگری نسخه پیچید.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو خبرنگار بازار با اشاره به نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: یک سال پُر فراز و نشیب را طی کردیم؛ رویدادهای ملی و منطقه را برگزار شد و شعار «اروند؛ فرصت نوین گردشگری ایران» به شکل مناسبی تلاش شد که شناسانده شود.

وی افزود: گزارش عملکرد واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند طی روزهای آینده به صورت خبری اطلاع رسانی می‌شود ولی در نشست تلاش شد صدای فعالان گردشگری را بشنویم.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: قرار بود یک رویداد جشن محور را برگزار کنیم و برنامه‌های خاص با مهمان ویژه در نظر گرفته شده بود ولی با توجه به حادثه تلخ شهادت رهبر حزب الله به تعویق افتاد و در فرصت مناسب برگزار می‌شود.

بابامرادی گفت: امروز آغاز یک سال فعالیت جدید در حوزه گردشگری است.

بابامرادی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت سودآور و فرصتی ثروت آفرین است، تاکید کرد: نقش این صنعت در کشورمان در بخش اشتغالزایی ۶ درصد و تولید ناخالص ۵ درصد است و این در حالی است که کشورمان رتبه‌های بالای جهانی، جاذبه‌ها و آثار میراثی دارد.

وی تصریح کرد: هر فردی نمی‌تواند با نظر شخصی خود برای صنعت گردشگری نسخه بپیچد.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: مناسب‌ترین اقتصاد جهانی، اقتصاد گردشگری است و امیدوار به این مهم‌ هستیم.

بابامرادی افزود: بر اساس آمارها نشان دهنده ارزان بودن مقاصد گردشگری جهان است. شهرهای آبادان و خرمشهر در این زمینه پیش قدم بوده‌اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]