پُل قدیم خرمشهر تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود
پُل قدیم خرمشهر تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود

خرمشهر- شریف باوی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تدابیر لازم برای بازگشایی پُل قدیم خرمشهر اتخاذ شده و این پُل تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود.

قاسم شریف باوی، در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: حوالی ساعت ۵:۳۰ عصر پنجشنبه ۱۲ مهرماه، بوم جرثقیل در حین خارج کردن کیسینگ یکی از شمع های پل«شهدای خدمت» در ضلع جنوبی، پس از عملیات بتن ریزی در اثر حادثه و چرخش، بر روی کوله پل قدیم قرار گرفت؛ خوشبختانه هیچگونه تلفاتی در پی نداشت.

وی با تاکید براینکه بلافاصله پس از این حادثه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در محل حضور یافت و با همراهی تیم های فنی پروژه تمامی مسائل فنی و ایمنی را مورد بررسی و اقدام لازم قرار دادند، توضیح داد: امید است امروز جمعه ۱۳ مهر ماه پل قدیم برای استفاده عموم، بازگشایی خواهد شد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه از پیشرفت ۶۵ درصدی ساخت پل « شهدای خدمت» خبر داد و افزود: این پروژه در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی است و در جبهه شمالی عملیات اجرای نصب تیرهای اصلی در دهانه های اول، دوم و سوم در حال انجام است.

شریف باوی خاطرنشان کرد: در جبهه جنوبی نیز عملیات اجرای شمع های بتنی در پایه های A۲, P۱۰ ,P۹ ادامه دارد؛ همچنین در بخش رودخانه که عملیات اجرایی پایه P۴ به دلیل وجود قطعات بتنی و سایر اشیا در بستر رودخانه با کندی مواجه شده بود طی روزهای آینده با تدابیر و روش‌های پیش بینی شده روند بهتری خواهد یافت.

وی در توضیح روند کند اجرای پروژه در ماه‌های اخیر، عنوان کرد: تداخل تاسیساتی گاز، برق، فیبر نوری برطرف شده و جا به جایی دو خط اصلی آب از مسیر پروژه در حال انجام است؛ طی این مدت رفع این تداخل تاسیساتی و نحوه همکاری ادارات مربوطه از نظر زمانی پروژه را دچار کندی کرد که در تلاش برای جبران این زمان هستیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]