به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دفتر هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا اعلام کرد که «تور ونسلند» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح غرب آسیا در حمایت از رژیم صهیونیستی، حملات موشکی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی را محکوم کرد و از طرف‌های درگیر خواست تا از خود خویشتنداری […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دفتر هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا اعلام کرد که «تور ونسلند» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح غرب آسیا در حمایت از رژیم صهیونیستی، حملات موشکی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی را محکوم کرد و از طرف‌های درگیر خواست تا از خود خویشتنداری نشان دهند.

بنا بر گزارش خبرگزاری ریانووستی، وی در واکنش به تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفت:‌«من به شدت حمله صبح امرو به شهرک‌های اسرائیلی در نزدیکی نوار غزه و انبوهی از راکت‌هایی که حماس به مرکز اسرائیل شلیک کرد رامحکوم می‌کند».

بر اساس این گزارش، ونسلند در ادامه تصریح کرد که با تمامی طرف‌های درگیر در تماس است و خواستار حداکثر خویشتنداری طرفین شد تا از غیرنظامیان محافظت شود.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» خبر داد، یک منبع وابسته به حماس در مصاحبه با رسانه فلسطینی اعلام کرد که بیش از ۵۰ صهیونیست‌ در عملیات امروز (شنبه) نیروهای مقاومت اسیر شدند.

به گفته این منبع حماس، نیروهای مقاومت فلسطین حداقل ۵۳ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شامل چندین نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی را اسیر گرفته و به نوار غزه منتقل کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]