به گزارش اقتصاد آنلاین  به نقل از جماران، میتسوبیشی در بازار خودروی ایران، یادآور ماشین های لوکس و اعیان پسند دهه ۷۰ یا دهه ۹۰ میلیادی است. گالانت در انواع سوپر سالن، عینکی یا گربه ای ، پاجر، وانت L۲۰۰ و لنسر که خودروی نسبتا اقتصادی البته باز هم برای متمولین جامعه بود، خاطرات خوبی برای […]

 به گزارش اقتصاد آنلاین  به نقل از جماران، میتسوبیشی در بازار خودروی ایران، یادآور ماشین های لوکس و اعیان پسند دهه ۷۰ یا دهه ۹۰ میلیادی است. گالانت در انواع سوپر سالن، عینکی یا گربه ای ، پاجر، وانت L۲۰۰ و لنسر که خودروی نسبتا اقتصادی البته باز هم برای متمولین جامعه بود، خاطرات خوبی برای علاقمندان به خودرو در ایران به جای گذاشت.

خاطره ساز دهه ۷۰ با گالانت، پاجرو و لنسر

برند ژاپنی در آن زمان کم از تویوتا نداشت؛ چه از نظر قیمت و چه کیفیت؛ حتی در بحث صدای خودرو که آن زمان تویوتا به بی صدا بودن شهرت داشت هم رقیب دیگر شرکت ژاپنی ها بود. به جرات می توان گفت پاجروهای میتسوبیشی در دهه ۷۰ در حضور تویوتا لندکروزر، نیسان پاترول، نرم ترین شاسی بلندهای ایران بودند تا جایی که ایرانی ها به فکر مونتاژ آن افتاده و این کار در خودروسازی بهمن انجام شد و بخاطر کیفیت و دوام شان تعدادی از آنها هم در اختیار نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت. هنوز هم پاجروی بهمنی به رغم گذشت حدود ۲۰ سال از عمرش، طرفداران خودش را دارد.

محصولات میتسوبیشی اما از آن مقطع دیگر به کشور وارد و حتی مونتاژ هم نشد تا بعد از ۱۰ ، ۱۵ سال بار دیگر شاهد دیدن مدل های جدید میتسوبیشی در خیابان ها باشیم؛ اما این بار با محصولاتی ضعیف تر!

پاجرو ؛ یک استثناء در خانواده میتسوبیشی!

البته پاجرو در این زمینه تا حدی استثناء بود و واردات محدودی داشت و کیفیتش را هم در نسخه های بعدی حف کرده بود اما در ادامه واردات و سپس مونتاژ میتسوبیشی لنسر، چنگی به دل مخاطبان نزد چرا که متریال ساخت تفاوت فاحشی با تویوتاهای هم رده یا حتی مزدا ۳ داشت. میتسوبیشی اوتلندر و ASX با وجود کیفیت بهتری که نسبت به خودروهای مشابه چینی داشتند اما بهتر از کره ای هایی چون اسپورتیج از کیا و سانتافته از هیوندا نبودند و حتی به تویوتا RAV۴ هم نمی رسیدند. میتسوبیشی هاچ بک میراژ هم یک تجربه تقریبا ناامید کننده حتی در قیاس با پیکانتو از کیا و هیوندا I۲۰ بود.

قیمت پاجرو و انواع میتسوبیشی کارکرده در گرجستان، ارمنستان و دبی

به دنبال بحث واردات خودرو کاکرده به کشور و در ادامه تولید و انتشار گزارش از قیمت خودروهای خارجی کارکرده برای واردات در انواع بی ام دبلیو، تویوتا ، لکسوس،مرسدس بنز، هیوندا ، خودروهای هیبردی (برقی)، محصولات کیا، انواع خودروهای رنو  ، نیسان و انواع فیات در این گزارش، جدول قیمت پاجرو کارکرده و انواع میتسوبیشی را در گرجستان، ارمنستان ، دبی، قطر و عمان منتشر می شود. البته مدل های درج شده در جدول زیر همه انواع میتسوبیشی نیستند.  خودروهای انتخابی همگی عمر کمتر از ۵ سال داشته و به تفکیک مدل، میزان کارکرد، ساخت ساخت، عکس و قیمت آنها در قالب جدول می آید.

خودروهای ارزان‌قیمت برای واردات / این شاسی‌بلند ژاپنی نصف پراید قیمت دارد! + جدول

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]