اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در همدان را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۳۰ تا ۶۵ متری در همدان با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید. اگر قصد اجاره […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در همدان را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۳۰ تا ۶۵ متری در همدان با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد نقلی در بلوار کاشانی را دارید، یک واحد ۵۵ متری ۱۱ ساله که پارکینگ،انباری دارد را با رهن ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۱ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در میدان باباطاهر هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۵۱ متری که یک اتاق خواب و پارکینگ دارد را با پول پیش ۸۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومانی در میدان باباطاهر کرایه کنید.

اگر واحدی در میدان شیرسنگی مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۵۵ متری است و یک خوابه و انباری دارد را با رهن ۱۵۰ میلیون و اجاره ۲ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در میدان شیرسنگی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در خیابان فرهنگ با متراژ ۳۰ متری نوساز را با پول پیش ۱۰ میلیونی و اجاره ۲ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در شهرک بهشتی به دنبال خانه نقلی هستید باز یک واحد با متراژ ۶۵ متر که یک اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۲۰۰ میلیون و اجاره ۵۰۰ هزار تومانی در شهرک بهشتی کرایه کنید.

همچنین باز یک واحد در  هنرسان با متراژ ۶۴ متر و ۸ ساله دارای امکانیاتی که به گفته آگهی دهنده است پارکینگ بدون مزاحم و گرمایش پکیج سرمایش آبی آشپزخانه mdf ،پوشش کف سرامیک و پوشش دیوار نقاشی را با رهن  ۲۰۰ میلیون و اجاره ۵ ملیلیونو ۲۰۰ هزار تومانی در  هنرسان برای اجاره قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در همدان به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه نقلی در همدان
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
بلوار کاشانی ۵۵ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۱ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان باباطاهر ۵۱ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۸۵ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان شیرسنگی ۵۵ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۸ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۵۰۰٬۰۰۰ 
خیابان فرهنگ ۳۰ پارکینگ ۱۴۰۲ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
شهرک بهشتی ۶۵ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۷ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵۰۰٬۰۰۰ 
شهرک مدنی ۵۵ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۹۲ ۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ 
بلوار خرمرودی ۶۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۸ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
هنرسان ۶۴ ۱خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۲۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در همدان برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]