به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که نظامیان این رژیم در حالی حاضر در زمین، دریا و هوا و خارج از مرزهای غزه و داخل آن در حال جنگ هستند. وی افزود: «جنگ از روز گذشته وارد مرحله جدیدی شده و حماس متحمل ضربات سنگینی […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که نظامیان این رژیم در حالی حاضر در زمین، دریا و هوا و خارج از مرزهای غزه و داخل آن در حال جنگ هستند.

وی افزود: «جنگ از روز گذشته وارد مرحله جدیدی شده و حماس متحمل ضربات سنگینی می‌شود که تا پیش از این سابقه نداشته است».

بر اساس اعلام وزیر بهداشت فلسطین از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۷۳۰۰ نفر تاکنون در این باریکه شهید شده‌اند که ۷۰ درصد آن‌ها زن، کودک و سالمند هستند و ۱۹ هزار نفر مجروح شده‌اند و هنوز هزاران نفر در زیر آوارند.

بمباران کورکورانه رژیم صهیونیستی و نابودی زیرساخت‌ها و ساختمان‌های مسکونی در افزایش شدید تلفات غیرنظامیان در نوار غزه نقش داشته است.

گالانت در ادامه سخنانش گفت: «تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اُسرا به کار می‌بریم و این موضوع پیچیده‌ای بوده که تا پیش از این با آن مواجه نشده بودیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: «هر اندازه که با شدت بیشتری حماس را مورد هدف قرار دهیم فرصت رسیدن به راه حلی که اُسرا را بازگرداند بیشتر می‌شود».

وی اضافه کرد: «ارتش در همه جبهه‌ها آماده بوده اما ما هیچ علاقه‌ای به گسترش دامنه جنگ نداریم».

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]