به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و مدیر فناوری شرکت جدید X (توئیتر سابق) اخیراً جاه‌طلبی‌های مالی خود را فاش کرده و اعلام کرده است که می‌خواهد کاربران این پلتفرم بتوانند بدون نیاز به تمام زندگی مالی خود دسترسی داشته باشند. برای یک حساب بانکی بر اساس گزارش وب‌سایت […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و مدیر فناوری شرکت جدید X (توئیتر سابق) اخیراً جاه‌طلبی‌های مالی خود را فاش کرده و اعلام کرده است که می‌خواهد کاربران این پلتفرم بتوانند بدون نیاز به تمام زندگی مالی خود دسترسی داشته باشند. برای یک حساب بانکی بر اساس گزارش وب‌سایت فناوری The Verge، ماسک نسبت به رعایت مهلت مقرر برای خدمات مالی این پلتفرم ابراز اطمینان کرده است.

این پیش بینی یک سال پس از خرید توییتر ماسک به قیمت ۴۴ میلیارد دلار و تغییر نام به X در اوایل سال ۲۰۲۳ انجام شد. ماسک که بر اساس گزارش بلومبرگ با ثروت تخمینی ۲۰۰ میلیارد دلار عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص داده است، در نظر دارد. برای تبدیل X به یک “فوق العاده برنامه” مشابه برنامه چینی WeChat، جایی که کاربران می توانند از آن برای شبکه های اجتماعی، انتقال پول، دوستیابی، بازی های ویدیویی و موارد دیگر استفاده کنند.

Business Insider گزارش داد که ماسک همچنین گفته است که X در سال آینده به یک سایت دوستیابی تبدیل خواهد شد. X برای حمایت از این هدف تلاش کرده است تا مجوزهای بانکی و انتقال پول را در تمامی ایالت های آمریکا دریافت کند و تاکنون در ۹ ایالت مورد تایید قرار گرفته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]