به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در شب گذشته (چهارشنبه) خبری در فضای مجازی منتشر شد که به نقل از مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها اعلام می‌کند: “در اواخر هفته آینده، سامانه یکپارچه برای عرضه خودروها باز خواهد شد. این عرضه گسترده خودروها به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و در مرحله بعد، سامانه […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در شب گذشته (چهارشنبه) خبری در فضای مجازی منتشر شد که به نقل از مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها اعلام می‌کند: “در اواخر هفته آینده، سامانه یکپارچه برای عرضه خودروها باز خواهد شد. این عرضه گسترده خودروها به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و در مرحله بعد، سامانه برای خودروسازان باز خواهد شد تا هر کسی با مازاد تولید، محصولات خود را عرضه کند”.

وی افزود: “متقاضیان جدید خودرو نیز می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند. در این مرحله، محصولات دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی که افزایش تولید داشته یا برایشان متقاضی کم بوده است، در سامانه عرضه خواهند شد. همچنین، نسخه جدید سامانه یکپارچه خودرو نیز به زودی بارگذاری خواهد شد و این سامانه بهبودهایی را در مدیریت عرضه خودرو ارائه خواهد داد. از طریق این نسخه جدید، متقاضیان می‌توانند ببینند که در چه مرحله‌ای قرار دارند؛ به عنوان مثال، آیا اطلاعات به خودروسازان ارسال شده است، آیا پول واریز و قرارداد بسته شده است، و همچنین از وضعیت پلاک شدن خودرو مطلع شوند”.

به هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جدید مشخص نیست. به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها، مواردی که در حال حاضر منتشر شده‌اند تکذیب می‌شوند و هنوز بخشنامه و اطلاعیه اجرای مرحله سوم در دسترس نیست. هرچند مرحله سوم و عرضه گسترده خودروها قطعاً در آینده اتفاق می‌افتد، اما زمان آن هنوز مشخص نیست.

وی تصریح کرد: “با اطلاع رسیدن به زمان اجرای مرحله سوم و جزئیات عرضه، اطلاعات به صورت رسمی اعلام و منتشر خواهند شد”.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]