تحقق جهش تولید با مشارکت روزافزون شرکت‌های معدنی
تحقق جهش تولید با مشارکت روزافزون شرکت‌های معدنی

رئیس هیات عامل ایمیدرو خواستار مشارکت روزافزون شرکت‌های معدن و صنایع معدنی برای تحقق جهش تولید شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، موثقی نیا روز گذشته در دیدار نوروزی با مدیران شرکت های معدنی، با اشاره به شعار سال گفت: اعلام شعار ” جهش تولید با مشارکت مردم” از سخنان و دغدغه های مقام معظم رهبری برای رفع چالش های اقتصاد و تولید است.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، با یادآوری اینکه بسیاری از طرح های بزرگ کشور مربوط به حوزه معدن و صنایع معدنی است، اظهار داشت: یکی از موثرترین بخش های اقتصادی کشور که توانایی ایجاد جهش در تولید دارد، حوزه معدن و صنایع معدنی است.
وی تاکید کرد: ارایه نظرات و نقد صاحبنظران و مدیران معدنی و صنایع معدنی گام نخست مشارکت در تحقق اهداف تولید است، از این رو ایمیدرو آماده افزایش همکاری های متقابل در این زمینه است.
موثقی نیا ادامه داد: مجموعه اقدامات در بخش معدن و صنایع معدنی باید به گونه ای باشد که شاهد حضور حداکثری بخش خصوصی در تولید و توسعه باشیم که این امر بسیاری از چالش های فعلی را برطرف می سازد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو افزود: تمامی تلاش مجموعه مدیران این بخش به نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی در مدیریت اقتصادی کشور می انجامد.
وی تاکید کرد: معتقدم ظرفیت بالایی که حوزه معدن و صنایع معدنی در سرمایه گذاری، اشتغال ،کارآفرینی و توسعه دارد، قادر است تا بخشی از موانع رشد تولید را برطرف کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]