بلاتکلیفی ۶۶ هزار بازنشسته برای دریافت وام ۲۰ میلیونی!
بلاتکلیفی ۶۶ هزار بازنشسته برای دریافت وام ۲۰ میلیونی!

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران از بی برنامه گی سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان انتقاد کرد.

به گزارش نبض بازار، وام بازنشستگان یکی از مطالبات قشر بازنشسته بوده در قالب وام ضروری، وام خرید جهیزیه و مواردی دیگر پرداخت می‌شود شرایط ضامن و بازپرداخت وام بازنشستگان متفاوت است.

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران گفت:حدود ۷۰ هزار نفر در شهر تهران برای وام ۲۰ میلیون تومانی ثبت نام کرده اند درحالیکه  الان در مرداد ماه هستیم فقط حدود ۴ هزار نفر وام خود را دریافت کنند.

 ناصر ملک نژاد  افزود: از مسولان سازمان تأمین اجتماعی خواهش می کنیم وقتی توانایی انجام کاری را ندارند در مصاحبه های خود آن را اعلام نکنند.

وی افزود: به دلیل بی برنامه گی سازمان تأمین اجتماعی ۶۶ هزار نفر بلاتکلیف هستند.

او با بیان این که روزانه صدها نفر به کانون تهران مراجعه می کنند، اظهار داشت: این افراد بسیار ناراحت بوده و مشکل دارند بنابراین نارضایتی اینها به دولت آقای رئیسی باز می گردد که این موضوع به طور قطع خواست رئیس جمهور نیست.

وی گفت: مردم به مسولان سازمان تأمین اجتماعی دسترسی ندارند هر چند ما هم دسترسی زیادی به آقایان نداریم اما حرف ما این است که لااقل علت تاخیر را که می شود به مردم اعلام کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]