جزئیات اصلاح تصویب‌نامه افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان و بازنشستگان/سند
جزئیات اصلاح تصویب‌نامه افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان و بازنشستگان/سند

تصویب‌نامه در خصوص تعیین ضریب افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ کارکنان و بازنشستگان دولت اصلاح شد.

به گزارش نبض بازار، تصویب‌نامه ضریب افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ کارکنان و بازنشستگان در جلسه ۱۴۰۲٫۵٫۱ هیئت وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی اصلاح شد.

هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۲٫۵٫۱ به پیشنهاد شماره ۵۱۰۳۹٫۷۲۵۷۹ مورخ ۱۴۰۲٫۴٫۲۸ معاونت حقوقی رییس جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

تصویب نامه شماره ۳۶۰۷ات ۶۱۱۲۴هـ مورخ ۱۴۰۲٫۱٫۱۵ به شرح زیر اصلاح میشود. 

۱. در بند (۳) بعد از واژه «افزایش واژه «ضریب» الحاق میشود. 

۲. بند (۵) به شرح زیر اصلاح و تبصره های (۱) و (۲) آن به قوت خود باقی و متن زیر به  عنوان تبصره (۳) به بند مذکور الحاق میشود.

«۵- در اجرای جزء (۴) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و حداقل حقوق سایر حقوق بگیران حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوقهای وابسته به دستگاه های اجرایی به میزان بیست درصد (۲۰) افزایش یافته و به شرح زیر تعیین میشود. 

الف. برای کارمندان دستگاههای اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر مشمولان قانون مزبور و نیز بازنشتگان و وظیفه بگیران مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوقهای وابسته به دستگاههای اجرایی به میزان بیست و نه میلیون و ششصد و پنجاه و هشت هزار (۲۹۶۵۸,۰۰۰) ریال.
ب- برای کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت به میزان  شانزده میلیون و سی و چهار هزار و چهارصد (۳۲,۴۰۰ ۰ ,۱۶) ریال.
تبصره -۳ در هر صورت رعایت حداقل مبلغ حکم کارگزینی موضوع بند (۶) این تصویبنامه در خصوص کارکنان ،رسمی پیمانی قرارداد کار معین (مشخص) و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی الزامی است.» 
بند (۶) به شرح زیر اصلاح میشود:
الف – در ابتدای بند مذکور، عبارت در اجرای جزء (۱) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور الحاق می شود.
ب – عبارت «حداقل مبلغ حکم کارگزینی با قرارداد افرادی که در سال جاری استخدام با در قالب قرارداد کار معین (مشخص) با طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کارگیری میشوند هفتاد میلیون ۷۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال تعیین میشود حذف می شود.
پ – در تبصره (۱) بند یادشده عبارت و صرفاً در محاسبه پاداش پایان خدمت موضوع بند (ه) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و ذخیره مرخصی استحقاقی در زمان بازنشستگی احتساب میشود حذف می گردد.  

جزئیات اصلاح تصویب‌نامه ضریب افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان و بازنشستگان/سند

جزئیات اصلاح تصویب‌نامه ضریب افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان و بازنشستگان/سند

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]