رئیس فراکسیون کارگری: اقدامات خوبی در همسان سازی حقوق بازنشستگان شد
رئیس فراکسیون کارگری: اقدامات خوبی در همسان سازی حقوق بازنشستگان شد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور درباره همسان سازی حقوق توضیح داد.

به گزارش نبض بازار، بابایی کارنامی گفت: فراکسیون کارگری مجلس با همراهی و همکاری نمایندگان مجلس اقدامات خوبی را دربحث پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی درقالب رد دیون واجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان  تامین اجتماعی انجام داد .

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بازنشستگان به عنوان کارگران دیروز، عامل اصلی توسعه پایدارایران اسلامی‌اند و عدالت درپرداختی‌های آنان محقق نشده است.

علی بابایی کارنامی (نماینده ساری و رئیس فراکسیون کارگری مجلس) درجلسه ماهانه اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: فراکسیون کارگری مجلس با همراهی و همکاری نمایندگان مجلس اقدامات خوبی را دربحث پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی درقالب رد دیون واجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان  تامین اجتماعی انجام داد اما عمق گرفتاری‌ها ومشکلات بالاست و اعتقاد دارم که زمانی می‌توانیم ادعا کنیم عدالت برقرار شده که کارگران و بازنشستگان  در آرامش و آسایش باشند.

این نماینده مجلس به مشکلات معیشتی ودرمانی بازنشستگان و نبود امنیت شغلی برای جامعه کارگری اشاره کرده و با تاکید بر تقویت سازمان تامین اجتماعی و منابع عظیم این سازمان به عنوان یک سازمان بین النسلی گفت: پرداخت بدهی‌های دولت به این سازمان یکی ازبرنامه‌های مهم فراکسیون کارگری است ضمن آن که با هرگونه اقدامی به منظور تضعیف این سازمان مخالفیم.

بابایی کارنامی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی را محور وحدت و یکپارچگی بازنشستگان و پیشکسوتان کارگری توصیف کرد وگفت: این کانون متشکل از افرادی دلسوز و متخصص رابطان مطمئنی برای پیگیری مطالبات اعضاء خود هستند و همواره در قالب چارچوب‌های قانونی پیگیر درخواست‌های قانونی بازنشستگان هستند.

وی درباره آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی هم گفت: با همکاری وزیرتعاون و کار و نمایندگان مجلس به جمع‌بندی خوبی در بحث بیمه کارگران ساختمانی رسیده‌ایم و امیدواریم این موضوع مهم به سامان برسد.

در ادامه این نشست  «محمد اسدی» رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور ضمن قدردانی خانواده بزرگ بازنشستگان تامین اجتماعی ازهمراهی‌های رئیس فراکسیون کارگری ونمایندگان مجلس برای تحقق مطالبات به حق بازنشستگان؛ دو مشکل معیشت و درمان را به عنوان معضل بزرگ این قشر عنوان کرد و گفت: انتظارداریم نمایندگان محترم مجلس به ویژه فراکسیون تخصصی کارگری صدای ما را بشنوند و برای رفع مشکلات معیشتی این قشر اقدامات اساسی انجام دهند.

او گفت: وظیفه دارم مراتب تشکر قلبی خود و سایر اعضای هیات مدیره و تمامی بازنشستگان شریف را از زحمات و تلاش‌های آقای علی بابایی کارنامی به دلیل پیگیری‌های ویژه ایشان در مجلس برای رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان قدردانی نمایم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]