آخرین خبر در خصوص صدور احکام رتبه بندی معلمان / واکنش رئیس مجلس به رتبه بندی
آخرین خبر در خصوص صدور احکام رتبه بندی معلمان / واکنش رئیس مجلس به رتبه بندی

رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود از تصویب رتبه بندی معلمان بعد از ۱۰ سال خبر داد.

به گزارش نبض بازار، قالیباف رئیس قوه مقننه از تصویب رتبه بندی معلمان بعد از ۱۰ سال و افزایش حقوق بازنشستگی در مجلسس جاری خبر داد.

قالیباف بیان کرد: مجلس فعال و انقلابی مجلسی است که نسبت به مطالبه قدیمی مردم و رهبرانقلاب درباره سربازی، فعالانه وارد عمل شده و علاوه بر افزایش حقوق ۱۲برابری سربازان که باعث شده است، سربازی از حالت کار اجباری درآمده و تبدیل به شغلی گرچه موقت شود، با هماهنگی ستاد کل برخی اصلاحات را رقم زده و برخی دیگر را با نهایی شدن احکام مناسب در برنامه پنج ساله به سرانجام می‌رساند.

رئیس قوه مقننه در ادامه نطق خود افزود: مجلس فعال و انقلابی مجلسی است که مصوباتی داشت که با اجرای خوب دولت حدود ۵میلیون نفر از دهک‌های محروم  برای درمان به صورت رایگان بیمه شدند و با تامین هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج، دغدغه هزینه برای خانواده‌های این بیماران کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مجلس فعال و انقلابی مجلسی است که بار‌های زمین مانده را علی رغم مشکلات و مخالفت‌های زیاد و با همراهی دولت برای قشر‌های مختلف برداشت، گفت: تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان بعد از ۱۰ سال، تصویب متناسب‌سازی حقوق قشر ضعیف بازنشستگان به شکلی قابل اجرا و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با در نظر گرفتن بودجه برای تامین بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی از جمله مهمترین آن‌ها است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]