فوری / فرمول افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان مشخص شد
فوری / فرمول افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان مشخص شد

جزئیات افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام شد .

به گزارش نبض بازار ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت : رشد ۱۸ درصدی حقوق‌ها در بودجه سال آینده، رقم میانگین است و دولت قصد دارد برای افرادی که کمتر حقوق می‌گیرند، رشد بیشتری بدهد و برای افراد سطح بالا رقم پایین‌تر خواهد بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که نسخه اصلاح شده لایحه بودجه ۱۴۰۳ هفته آینده به مجلس ارسال می شود گفت در این نسخه جزئیات محاسبه منابع بودجه برای نمایندگان مجلس شفاف می شود.

منظور افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه قبلی هم وجود داشت و تلاش می شود در نسخه اصلاحی برای رفع ایراد نمایندگان بیش از گذشته به آن توجه شود.

وی توضیح داد: در اصلاحیه بودجه، همسان‌سازی بازنشستگان با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد. سایر ایرادات نمایندگان هم درباره مصارف بودجه بود که ما هنوز این بخش را به مجلس ارسال نکرده بودیم اما مجلس از آن ایراد گرفت!

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پلکانی بودن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: میانگین افزایش حقوق کارمندان ۱۸ درصد و بازنشستگان ۲۰ درصد است که به صورت پلکانی اعمال می شود.

بر این اساس کارمندانی که درآمدشان در سطوح بالاتری است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت و کارمندانی که حقوق کمتری دارند درصد افزایش حقوقشان بیشتر خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]