آخرین اخبار بازنشستگان تامین اجتماعی /نظر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص متناسب سازی
آخرین اخبار بازنشستگان تامین اجتماعی /نظر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص متناسب سازی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه کرد

به گزارش نبض بازار،مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد و همچنین گفت که در سال جاری ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: در پیشنهادات دولت موضوعاتی مطرح شده و باید سهم مجلس نیز در این خصوص دیده شود تا بتوان تصمیم گیری کرد.

علاوه بر این​عضو فراکسیون کارگری در مجلس از الزام دولت براساس قانون برنامه هفتم درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا سقف ۹۰ درصد حقوق شاغلان همتراز خبر داده و این در حالیست که رئیس کانون عالی کارمندان دولتی بازنشسته مشمول قانون تأمین اجتماعی، این مصوبه‌ مجلس را به ضرر بازنشستگان تأمین اجتماعی می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به دریافت سهام های خوب در این مدت گفت: واگذاری سهام پتروشیمی شازند در قالب تصفیه بدهی یکی از اقدامات بوده است که موجب ایجاد ارزش افزوده و تعهدات بین النسلی خواهد شد و در حوزه سرمایه‌گذاری ها بازدهی خوبی برای سازمان خواهد داشت.

وی بیان کرد: احکامی هم در برنامه هفتم برای تادیه بدهی دولت پیش بینی شده است که امیدواریم در پنج ساله برنامه هفتم مسیر واگذاری ها و تادیه بدهی دولت بیش از پیش ادامه داشته باشد./شایا نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]