آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت / تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان در یک یا دو هفته آینده
آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت / تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان در یک یا دو هفته آینده

زمان تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت در یک یا دوهفته آینده اعلام شده است.

به گزارش نبض بازار،برخی از رسانه ها عنوان کردند شرکت در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای تمامی کارکنان استخدام رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و طرحی امکان پذیر می‌باشد. برای کارکنان استخدام رسمی، پیمانی و قراردادی الزامی می‌باشد ولی در خصوص کارکنان شرکتی و طرحی با توجه به الزامات واحد سازمانی توسط مسئولین هر واحد تصمیم گیری و برنامه ریزی انجام گرفته خواهد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس  از زمان تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد.به گفته او این طرح تا قبل از نوروز ۱۴۰۳ نهایی می شود.
ولی اسماعیلی درباره روند بررسی لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت در گفت‌وگو با میزان بیان داشت: طی هفته گذشته با حضور عضو شورای نگهبان جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی برگزار و ایرادات طرح برطرف شد و طبق قانون باید بارگزاری شود تا در دستور کار صحن قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: با توجه به جلسات متعدد مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۳ و اصلاح برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان سال و قبل از انتخابات تعیین تکلیف شود.
وی با اشاره به رفع برخی از ابهامات همچون جامعه آماری، میزان سابقه‌کاری، تعریف حجمی و غیر حجمی و نوع تبدیل قراردادها گفت: افرادی که نوع قرارداد آن‌ها مشمول ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری باشد در این ساماندهی گنجانده شده‌اند.
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]