حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش می‌یابد
حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش می‌یابد

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش حقوق این عزیزان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش نبض بازار،در حالی که با آغاز سال جدید حقوق کارمندان و کارگران نیز با افزایش روبرو شده است ایثارگران سرافراز کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.به گفته معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق این عزیزان در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت.
محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: “هنوز مقدار دقیق این افزایش حقوق مشخص نشده است اما تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ به طور رسمی اعلام خواهد شد.
پاکدل با اشاره به تنوع گروه‌های ایثارگری و شرایط مختلف آن‌ها خاطرنشان کرد: “میزان افزایش حقوق برای هر گروه از ایثارگران با توجه به شرایط و وضعیت آن‌ها به طور جداگانه محاسبه و اعمال خواهد شد.”
وی در خصوص معیارهای تعیین میزان افزایش حقوق ایثارگران توضیح داد: “این معیارها شامل مواردی مانند درصد جانبازی نوع ازکارافتادگی، مدت حضور در جبهه و …. است.”
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان سخنان خود از ایثارگران گرانقدر خواست تا برای اطلاع از جزئیات دقیق افزایش حقوق خود و همچنین نحوه محاسبه آن به پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران یا ادارات استانی این بنیاد مراجعه کنند.
انتظارات:
انتظار می‌رود بنیاد شهید و امور ایثارگران در اسرع وقت نسبت به تعیین دقیق میزان افزایش حقوق هر گروه از ایثارگران اقدام کند.
همچنین ضروری است که فرآیند محاسبه و اعمال این افزایش حقوق به طور شفاف و عادلانه انجام شود تا ایثارگران عزیز از جزئیات آن مطلع باشند.
امیدواریم که این خبر گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از ایثارگران گرانقدر کشورمان باشد.
منبع: تیترکوتاه

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]