اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ استان قزوین یکی از ۳۱ استان ایران است و در بخش شمال غربی این کشور واقع شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در قزوین را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید. اگر قصد اجاره یک  واحد نقلی در زیباشهر محمدیه را دارید، یک واحد ۶۵ متری ۲۷ ساله که دو اتاق خواب […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ استان قزوین یکی از ۳۱ استان ایران است و در بخش شمال غربی این کشور واقع شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در قزوین را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره یک  واحد نقلی در زیباشهر محمدیه را دارید، یک واحد ۶۵ متری ۲۷ ساله که دو اتاق خواب دارد را با رهن ۲۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیونو ۴۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در شهرک عارف هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۶۵ متری که دو اتاق خواب و انباری،پارکینگ،آسانسور دارد را با پول پیش ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیون تومانی در شهرک عارف کرایه کنید.

اگر واحدی در چهارراه فلسطین مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۶۵ متری است و یک خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد با رهن ۵۰ میلیون و اجاره ۱۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در چهارراه فلسطین برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در شهرک میرداماد با متراژ ۶۰ متر در حالی که ۲۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با رهن کامل ۲۵۰ میلیون تومانی در شهرک میرداماد کرایه کنید.

اگر در بلوار باهنر به دنبال خانه نقلی هستید باز یک واحد با متراژ ۶۰ متر که یک اتاق خواب و انباری دارد را با رهن کامل ۱۸۰ میلیون تومان در بلوار باهنر قیمت گذاری شده است.

اگر به دنبال خانه در  غیاث آباد هستید، باز یک واحد با متراژ ۵۰ متری ۱۲ ساله و یک اتاق خواب، پارکینگ،انباری دارد را با رهن کامل ۲۵۰ میلیون تومانی در  غیاث آباد برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد در راه آهن با متراژ ۶۰ متری ۸ ساله که یک خوابه و انباری دارد را با رهن کامل ۲۰۰ میلیون تومان در  راه آهن قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در قزوین به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه نقلی در قزوین
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
زیباشهر محمدیه ۶۵ ۲خوابه ۱۳۷۵ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۳۰۰٬۰۰۰ 
 شهرک عارف ۶۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۵ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
چهارراه فلسطین ۶۵ ۱خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۳٬۵۰۰٬۰۰۰ 
شهرک میرداماد ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۵ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 بلوار باهنر ۶۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۰ ۱۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ابوریحان ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۵ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۸٬۵۰۰٬۰۰۰ 
 غیاث آباد ۵۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 راه آهن ۶۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۹۴ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در قزوین برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]