اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ یزد در مرکز ایران قرار گرفته و از پیرامون با استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس همسایه است. این استان در حدود ۷۶٬۴۶۹ کیلومتر مربع وسعت داشته و به تنهایی چهار و نیم درصد از کل مساحت ایران را در بر می‌گیرد. اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در یزد را دارید، […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ یزد در مرکز ایران قرار گرفته و از پیرامون با استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس همسایه است. این استان در حدود ۷۶٬۴۶۹ کیلومتر مربع وسعت داشته و به تنهایی چهار و نیم درصد از کل مساحت ایران را در بر می‌گیرد. اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در یزد را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره یک  واحد نقلی در میدان آب نما را دارید، یک واحد ۵۵ متری ۸ ساله که پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن ۳۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در  پاسارگاد هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۶۰ متری که یک اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با پول پیش ۱۵۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در  پاسارگاد کرایه کنید.

اگر واحدی در فتاح شرقی مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۶۰ متری است و یک اتاق خواب دارد را با رهن ۵۰ میلیون و اجاره ۲ میلیون تومانی در فتاح شرقی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در خرمشهر با متراژ ۵۰ متر در حالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۵۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

همچنین باز یک واحد در شهرک مهرآوران با متراژ ۵۰ متر و ۱۷ ساله و یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ دارد را با پول پیش ۵۰ میلیون و اجاره ۶ میلیون تومانی در شهرک مهرآوران کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در یزدبه دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه نقلی در یزد
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
میدان آب نما ۵۵ ۱خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ 
پاسارگاد ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۲ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ 
فتاح شرقی ۶۰ ۱خوابه ۱۳۹۵ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
خرمشهر ۵۰ ۱خوابه ۱۳۹۱ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
شهرک مهرآوران ۵۰ ۱خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۸۵ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
بلوار فضیلت ۴۸ ۱خوابه ۱۳۸۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴٬۸۰۰٬۰۰۰ 
 مهرآوران ۵۰ ۱خوابه ۱۳۹۲ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ 

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در یزد برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]