به گزارش اقتصاد آنلاین؛ معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سقف تسهیلات مسکن روستایی که به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته از این هفته ابلاغ و اجرایی می‌شود.  به گفته جودی ۳۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها در دست اجراست که تا کنون ۱۷۵ هزار واحد آن به اتمام رسیده و […]

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سقف تسهیلات مسکن روستایی که به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته از این هفته ابلاغ و اجرایی می‌شود.  
به گفته جودی ۳۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها در دست اجراست که تا کنون ۱۷۵ هزار واحد آن به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است و ۱۵۵ هزار واحد نیز در حال ساخت است.
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن از برنامه آن بنیاد برای واگذاری یک میلیون قطعه زمین به واجدان شرایط طی امسال و سال آینده خبر داد.
وی در خصوص واگذاری زمین به روستاییان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سهم سالانه بنیاد مسکن، واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط است که در برنامه امسال ۲۵۰ هزار واحد آماده تحویل شده است و تا پایان سال برنامه تحویل زمین به متقاضیان انجام می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]