شرکت داراماینر به عنوان اولین پلتفرم ماینینگ قانونی ایران با عقد اولین قرارداد بین المللی ماینینگ در ایران توانسته است امکان سرمایه گذاری و استخراج کاملا قانونی بیت کوین را برای علاقه مندان در ایران فراهم اورد. به گزارش داراماینر در مدت ۱ ماه از شروع طرح ماینینگ خرد، بسیاری از علاقه مندانی که میخواستند […]

شرکت داراماینر به عنوان اولین پلتفرم ماینینگ قانونی ایران با عقد اولین قرارداد بین المللی ماینینگ در ایران توانسته است امکان سرمایه گذاری و استخراج کاملا قانونی بیت کوین را برای علاقه مندان در ایران فراهم اورد.

به گزارش داراماینر در مدت ۱ ماه از شروع طرح ماینینگ خرد، بسیاری از علاقه مندانی که میخواستند با حداقل سرمایه درآمد دلاری کسب نمایند با ثبت نام در این طرح توانستند در صنعت استخراج بیت کوین شروع به فعالیت نمایند .

سود طرح ماینینگ خرد:

سوددهی طرح ماینینگ خرد به عوامل متفاوتی بستگی دارد مانند میزان سرمایه، قیمت بیت کوین، سختی شبکه، میزان درآمد ماینینگ و قیمت دلار. از همین رو با حداقل سرمایه ۲۵ میلیون تومانی حداقل میزان سوددهی در این طرح از زمان شروع تا به امروز به صورت ماهیانه ۷۵۰ هزار تومان بوده است.

در ابتدای شروع طرح ماینینگ درآمد ماهیانه سرمایه گذاران حدودا ۱۵ دلار و به عبارتی ۷۵۰ هزار تومان بود ولی در حال حاضر با توجه به رشد قیمت بیت کوین و دلار سود ماهیانه این طرح حدود ۱۹ دلار و نزدیک به ۱ میلیون تومان است.

یکی از مزیت های سرمایه گذاری در ماینینگ بیت کوین هم دقیقا همین نکته است که سود حاصله قابل پیش بینی نیست و ممکن است با افزایش قیمت بیت کوین به شدت تحت تاثیر قرار گیرد.

افزایش درآمد طرح سرمایه گذاری ماینینگ خرد داراماینر

به گفته کارشناسان حوزه رمز ارز ایران، با توجه به شروع رشد قیمت بیت کوین و هاوینگ (نصف شدن تعداد بیت کوین در هر بلاک استخراج شده) پیش رو که در حدود ۸ ماه آینده اتفاق خواهد افتاد؛ افزایش بیش از پیش درآمد سرمایه گذاران در طرح ماینینگ خرد خیلی دور از ذهن نیست.

برای شروع سرمایه گذاری در طرح ماینینگ خرد داراماینر میتوانید با مراجعه به سایت داراماینر اقدام به ثبت نام در طرح نمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]