سفت شدن بازو با ۳ روش موثر!
سفت شدن بازو با ۳ روش موثر!

سفت شدن بازو، یکی از راه‌های خوش‌فرم شدن بدن بوده که برای بسیاری از آقایان و خانم‌ها خوشایند است. برای سفت شدن بازو روش‌های متفاوتی وجود دارد؛ برخی از این روش‌ها به زمان‌های طولانی احتیاج داشته و برخی راه‌های دیگر نیز مانند مصرف داروهای عضله ساز ممکن است خطرناک باشد. شما با مطالعه این مقاله، ۳ روش موثر برای سفت شدن عضلات را می‌آموزید که بدون نیاز به عمل جراحی یا روش‌های تهاجمی، در نهایت عضلات بازو سفت و خوش‌فرم خواهید داشت. 

۱.‌ استفاده از محصولات و تجهیزات زیبایی؛ راهی سریع برای سفت شدن بازوهای شل
سریع‌ترین روش برای سفت شدن بازو در یک ماه، استفاده از دستگاه‌های زیبایی مخصوص مانند جدیدترین لیزر جوانسازی پوست است. شما بدون هیچ عمل جراحی و فقط با مراجعه به مراکز، با روشی غیر تهاجمی و با استفاده از تکنولوژی، بازوهایی سفت و زیبا خواهید داشت. در ادامه این مقاله ما چند مورد از بهترین دستگاه‌های روز دنیا را که برای سفت شدن بازو استفاده می‌شود معرفی می‌کنیم:
دستگاه CMSLIM؛ عضله‌سازی و چربی سوزی همزمان
دستگا cmslim برای دستیابی به هدف دوگانه عضله‌سازی و از دست دادن چربی طراحی شده که معمولا انجام همزمان آن دشوار است. دستگاه CMSLIM از فناوری تمرین عضلات الکترومغناطیسی با شدت بالا (EMT-HI) استفاده می‌کند که باعث انقباضات غیرارادی عضلات، آزاد شدن اسیدهای چرب آزاد، شکستن رسوبات چربی و افزایش قدرت عضلانی می‌شود.
با استفاده از دو اپلیکاتور مجزای این دستگاه، بیماران توزیع یکنواخت‌تری از انرژی الکترومغناطیسی را تجربه می‌کنند. در نتیجه بدنی متعادل‌تر و متقارن‌تر خواهند داشت. همچنین درصورت استفاده از دو اپلیکاتور در یک جلسه، بیماران در زمان کمتری نتیجه دلخواهشان را کسب می‌کنند.

دستگاه پلتفرم زئو؛ جدیدترین دستگاه جوان‌سازی پوست با قابلیت سفت کردن عضلات
دستگاه پلتفرم زئو (XEO) ساخت کمپانی آمریکایی قدرتمند کوترا و جدیدترین و کامل‌ترین دستگاه پلتفرم جوانسازی است. دستگاه زئو از هندپیس‌های فوق پیشرفته و حرفه‌ای تایتان، پرل و پرل فرکشنال استفاده می‌کند. تایتان به‌عنوان یک روش کاملاً غیرتهاجمی، با استفاده از یک منبع نوری مادون قرمز خاص، به عمق ناحیه درم نفوذ کرده (با کروموفور قراردادن آب داخل سلول) و با ایجاد گرمای مناسب (حرارت حجمی مناسب در درم) دقیقاً منطقه موردنظر یعنی عمق ۱ تا ۳ میلی‌متری درم را بدون آسیب رساندن به لایه‌های بیرونی پوست، گرم می‌کند.
تایتان بر خلاف سایر روش‌های جوان‌سازی، طولانی‌ترین زمان ثابت نگه‌داشتن دمای مورد نیاز جهت ایجاد اثر Collagen contraction را دارد. تحت این اثر خاص، تحریک ساختار کلاژن‌سازی به‌صورت کاملاً امن و موثر انجام شده و فیبرهای کلاژن در درم به‌ شدت سفت و سخت شده که بعد از درمان، تکثیر و ازدیاد الاستین به‌طورقابل‌توجهی مشاهده خواهند شد.
 ۲.‌ ورزش‌های هوازی؛ درگیر کردنِ عضلات بزرگ و مصرف اکسیژن
ورزش هوازی یا همان کاردیو که به اکسیژن بسیاری نیاز دارد. به‌عبارت‌دیگر ورزش‌های هوازی یعنی فعالیت‌های بدنی با شدت کم تا پرفشار که برای تامین انرژی به اکسیژن نیاز دارد. انجام تمرینات هوازی در خانه یا باشگاه فرقی ندارد. شدت متوسط، مدت بالای ۲۰ دقیقه، سرعت نسبتا کم، درگیر کردنِ عضلات بزرگ و مصرف اکسیژن از ویژگی‌های ورزش‌های هوازی است.
حرکت پروانه، شنا روی دیوار و حرکت قیچی دست‌ها از جمله ورزش‌های هوازی است که داخل خانه انجام شده و در سفت شدن بازو تاثیر به‌سزایی دارد. دویدن، شنا و دوچرخه سواری نیز فعالیت‌های هوازی بوده که در فضای باز یا بیرون از خانه انجام می‌شود.
۳.‌ تمرین‌های قدرتی؛ بهترین ورزش برای سفت کردن عضلات بازو
تمرین‌های قدرتی در مقایسه با سایر ورزش‌ها، بیشترین تاثیر را در سفت شدن بازو و دیگر عضلات دارد. تمرین قدرتی یا تمرین استقامتی برای بهبود قدرت و استقامت بدن طراحی شده‌اند. تمرینات قدرتی اغلب با وزنه و دمبل اجرا می‌شود. در دنیای بدنسازی، هر حرکت روی عضلات خاصی تأثیر داشته و آن را تقویت می‌کند.
برای خوش‌فرم‌شدنِ عضلات بازو نیز شنا سوئدی یا شنا روی دیوار را انجام بدهید. فقط کافی است که یک روز در میان به تعداد ۳۰ بار، شنا سوئدی بزنید تا تاثیر آن‌ را روی سفت شدن عضلات بازو خود مشاهده کنید. چرخش بازو، پلانک و دیپ پشت بازو برخی دیگر از نمونه‌های ورزش‌های استقامتی است.

استفاده از دستگاه‌های با تکنولوژی به‌روز؛ بهترین و سریع‌ترین راه برای سفت شدن بازوها
با توجه به موارد گفته شده، به‌غیر از انجام عمل‌های زیبایی که روشی تهاجمی محسوب می‌شود، استفاده از دستگاه CMSLIM و دستگاه پلتفرم زئو سریع‌ترین راه‌های سفت شدن بازو هستند. اما انجام ورزش‌های هوازی و مقاومتی نیز در طولانی مدت باعث سفت شدن بازوهای شل می‌شود. اگر صاحب مراکز زیبایی و مراقبتی هستید، داشتن دستگاه‌های به‌روز به ارائه بهترین خدمات به مشتریان کمک می‌کند. برای مشاهده و خرید انواع دستگاه‌های سفت کننده عضلات و جوان‌سازی پوست وبسایت مجموعه آفا را مشاهده کنید. این مجموعه به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار عرضه می‌کند.
این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]