باگ عجیب آی‌مسیج در iOS 18 صدای کاربران آیفون را درآورد
باگ عجیب آی‌مسیج در iOS 18 صدای کاربران آیفون را درآورد

با انتشار نسخه‌ی عمومی iOS 18، اولین باگ آزاردهنده‌ی این آپدیت شناسایی شد؛‌ مشکلی که باعث توقف مکرر عملکرد آی‌مسیج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، فقط چند روز از انتشار iOS 18 می‌گذرد و اکنون باگ بسیار آزاردهنده‌ای در این سیستم‌عامل شناسایی شده است. این مشکل در اپلیکیشن آی‌مسیج گوشی آیفون رخ می‌دهد و فقط در شرایط خاصی فعال می‌شود.

فرض کنید دوستتان واچ‌فیسی را ازطریق iMessage با شما به‌اشتراک می‌گذارد؛ اگر از iOS 18 استفاده می‌کنید و پیامی مبنی‌بر دریافت واچ‌فیس مشاهده کردید، به‌هیچ‌وجه به آن پاسخ ندهید. طبق اعلام ۹to5Mac، درصورت پاسخ به پیام مذکور، هر بار که سعی کنید گفتگوی مورد نظر را باز کنید عملکرد اپلیکیشن آی‌مسیج مکرراً متوقف خواهد شد.

پیام در آی مسیج در ios 18

باگ آی‌مسیج نه‌تنها دریافت‌کننده، بلکه فرستنده‌ی واچ‌فیس را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. به‌بیان دیگر، علائم این مشکل برای فرستنده نیز مشابه دریافت‌کننده است.

برای حل باگ iOS 18، تا زمانی که اپل این مورد را برطرف کند، می‌توانید کل مکالمه را حذف کنید اما به‌دلیل کرش‌های مکرر اپلیکیشن مذکور، به‌احتمال زیاد انجام همین‌کار نیز چالش‌برانگیز خواهد بود. حتی اگر موفق شوید، کل تاریخچه‌ی گفتگو ازجمله عکس‌ها و ویدیوهایی که خارج از آی‌مسیج ذخیره نشده‌اند را از دست خواهید داد. همچنین، حذف مکالمه و سپس بازیابی آن از بخش حذف‌شده‌های اخیر، باگ را دوباره فعال می‌کند؛ پس این راه‌حل هم به‌درد نمی‌خورد.

به احتمال زیاد اپل مشکل آی‌مسیج را در به‌روزرسانی اولیه‌ی iOS 18 برطرف خواهد کرد که انتظار داریم هرچه زودتر دردسترس قرار گیرد.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]