گوشی اقتصادی سامسونگ رویت شد
گوشی اقتصادی سامسونگ رویت شد

سامسونگ احتمالاً گلکسی A۲۶ را با نسخه‌ی قدرتمند پردازنده‌ی به‌کاررفته در گلکسی A۵۳ عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، مدت کوتاهی پس از فاش‌شدن مشخصات فنی و طراحی گوشی گلکسی A۳۶ سامسونگ، اکنون نوبت‌ به گلکسی A۲۶ رسیده است.

مدلی از گوشی سامسونگ با شماره‌مدل SM-A۲۶۶B در دیتابیس گیک‌بنچ ظاهر شد. با نگاهی به شماره‌مدل دستگاه می‌توان حدس زد که این گوشی احتمالاً مدل ۵G گلکسی A۲۶ است که اندروید ۱۵ را اجرا می‌کند.

گوشی مورد بحث از پردازنده‌ای با کدنام S۵E۸۸۲۵ استفاده می‌کند که با اگزینوس ۱۲۸۰ مرتبط است؛ پردازنده‌ای که قدرت‌بخش گلکسی A۵۳ بود و به‌نظر می‌رسد در گلکسی A۲۶ فرکانس بالاتری نسبت‌ به قبل دارد. اگزینوس ۱۲۸۰ از واحد گرافیکی Mali-G۶۸ بهره می‌برد.

گوشی اقتصادی سامسونگ رویت شد

گلکسی A۲۶ با ۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر شد و توانست در تست Vulcan امتیاز ۳۰۶۱ را به‌دست بیاورد.

اگزینوس ۱۲۸۰ دو هسته‌ی Cortex-A۷۸ با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex-A۵۵ با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز دارد؛ اما فرکانس هسته‌های قدرتمند در نمونه‌ای که در گیک‌بنچ ظاهر شده، ۲٫۶ گیگاهرتز است. بدین ترتیب بعید نیست که شاهد استفاده از نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ در گلکسی A۲۶ باشیم.

تغییر دیگری که شاید در گلکسی A۲۶ شاهدش باشیم، استفاده از حفره‌ی دوربین سلفی به‌جای بردیدگی Uشکل در گلکسی A۲۵ خواهد بود. سایر مشخصات فنی بعید است که تفاوت چشمگیری با نسل فعلی داشته باشند.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]