رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نرخ مصوب بلیت اتوبوس اربعین در تهران برای مرزهای مهران، خسروی، باشماق، تمرچین، چذابه و شلمچه را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی قلی‌زاده، رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در رابطه با نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از مبدأ تهران به مقصد پایانه‌های مرزی اربعین، اظهار کرد: کرایه اتوبوس به ازای هر نفر از مبدأ تهران به مرز مهران(برکت) برای اتوبوس ۲۵ نفره ۷۵۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸۵ هزار تومان، اتوبوس ۴۴ نفره ۴۵۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: کرایه اتوبوس به ازای هر نفر از مبدأ تهران به مرز شلمچه برای اتوبوس ۲۵ نفره ۸۱۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۶۶۸ هزار تومان، اتوبوس ۴۴ نفره ۴۷۸ هزار تومان است.

قلی زاده در ادامه با ذکر آنکه شأن، منزلت و ایمنی زائران اربعین حسینی باید حفظ شود، ادامه داد:  مردم از طریق بسترهای اینترنتی می‌توانند بلیت اتوبوس‌های اربعین را پیش خرید کنند، در همین راستا با هر فردی و نهادی که قصد گران‌فروشی بلیت را داشته باشد، برخورد می‌شود.

جزئیات نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از مبدأ تهران به مقصد پایانه‌های مرزی اربعین به شرح زیر است:

نرخ مصوب بلیت اتوبوس اربعین از مبدأ تهران به مرزها

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]