به گزارش اقتصاد آنلاین، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: پیرو جلسه مرجعیت علمی و جلسه شورای راهبردی «نیماد» مصوب شد که از نخبگان پژوهش و فناوری کشور در راستای نگهداشت آنها، گرنت‌های تشویقی (کمک هزینه‌های تشویقی) در مؤسسه «نیماد» راه‌اندازی شود. وی افزود: به این منظور برای […]

به گزارش اقتصاد آنلاین، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: پیرو جلسه مرجعیت علمی و جلسه شورای راهبردی «نیماد» مصوب شد که از نخبگان پژوهش و فناوری کشور در راستای نگهداشت آنها، گرنت‌های تشویقی (کمک هزینه‌های تشویقی) در مؤسسه «نیماد» راه‌اندازی شود.

وی افزود: به این منظور برای استادیاران جوان با Index-H بالای ۲۰، کمک‌هزینه ۵۰ میلیون تومانی و برای دانشمندان یک درصد، کمک‌هزینه تشویقی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین برای فناوران برتر، کمک‌هزینه تشویقی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علاقه‌مندان می‌توانند با پیگیری از وب‌سایت مؤسسه نیماد به آدرس http://nimad.ac.ir/ از جزئیات فراخوان آگاه شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]