به گزارش اقتصاد آنلاین، بالاخره پس از چند ماه، به نظر می‌رسد که حواشی اتاق بازرگانی به خط پایان خود نزدیک شده است؛ حدود دو هفته پیش، جلسه شورای عالی نظارت تشکیل و طبق خبرها، سلاح ورزی از ریاست اتاق ایران برکنار شد. وزیر صمت نیز طی روزهای اخیر در مصاحبه‌ای مهر تایید بر ماجرای […]

به گزارش اقتصاد آنلاین، بالاخره پس از چند ماه، به نظر می‌رسد که حواشی اتاق بازرگانی به خط پایان خود نزدیک شده است؛ حدود دو هفته پیش، جلسه شورای عالی نظارت تشکیل و طبق خبرها، سلاح ورزی از ریاست اتاق ایران برکنار شد. وزیر صمت نیز طی روزهای اخیر در مصاحبه‌ای مهر تایید بر ماجرای ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی زد. با این اوصاف، اتاق بازرگانی در تمام این مدت اعلام کرد که هیچ ابلاغیه‌ای از سوی شورای عالی نظارت مبنی بر برکناری سلاح ورزی دریافت نکرده است.

علیرضا پیمان پاک، دبیر شورای عالی نظارت، در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، گفت: صورت جلسه توسط من ابلاغ شد؛ ولی علت اینکه اتاق صورت جلسه را دریافت نکرده است نمی‌دانم و مساله باید از سوی وزارت صمت پیگیری شود و براساس توافقی که شد، همچنان وزیر صمت تنها شخصی است که می‌تواند در مورد این پرونده مصاحبه کند.

او در پاسخ به ای سوال که آیا سلاح ورزی امکان شکایت پرونده در دیوان عالی را دارد یا خیر نیز اعلام کرد: دوره‌های قبل نیز مساله این چنینی مطرح شد و پرونده به دیوان عدالت اداری رفت. اما باتوجه به اینکه اتاق بخش خصوصی است، پرونده از سوی دیوان دوباره به شورا یعالی بازگردانده شد و شکایت در همان شورای عالی مورد بررسی قرار گرفت. بنابراین احتمالا باز هم خود شورای عالی نظارت است که باید در خصوص شکایات وارد شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]