معرفی محصولات فونیکس مدیران خودرو در اتو اکسپو تهران
معرفی محصولات فونیکس مدیران خودرو در اتو اکسپو تهران

شرکت مدیران خودرو که با سه برند زیرمجموعه خود شامل فونیکس، اکستریم و ام وی ام در ایران مشغول فعالیت است، در اتو اکسپو تهران هم حضور پررنگی داشت. در این میان، محصولات فونیکس جایگاه ویژه‌ای دارند و اضافه شدن برخی خودروهای جدید نظیر سدان لوکس و اسپرت آریزو ۸ به آنها می‌تواند جایگاه این برند را در بازار ایران ارتقا دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مدیران خودرو با تاسیس برند فونیکس تصمیم گرفت تا محصولات نسبتا لوکس خود را در قالب این برند جدید به بازار ایران عرضه کند. این شرکت در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ حضور پررنگی داشت و انواع محصولات، به‌ویژه کراس اوورهای جدید همچون تیگو ۷ پرومکس، تیگو ۸ پرو +e و فونیکس اف ایکس را به نمایش گذاشت.
تیگو ۷ پرومکس 
تیگو ۷ پرومکس با چهره جدیدتر و همچنین قوای فنی متفاوت نسبت به تیگو ۷ پرو، در سبد محصولات فونیکس حاضر شده و حالا قوای فنی مهیج به همراه امکانات جدیدتری را در اختیار خریداران این کراس اوور کامپکت قرار می‌دهد.
تیگو ۸ پرومکس
تیگو ۸ پرو مکس نیز یکی از اولین کراس اوورهای لوکس بازار ایران بود که با سیستم تمام چرخ محرک روانه میدان شد. این خودرو از موتور ۲ لیتری توربوشارژ به قدرت ۲۵۴ اسب بخار نیرو می‌گیرد و از لحاظ توان فنی و امکانات جزو برترین محصولات کلاس خود در ایران به شمار می‌رود.

تیگو ۸ پرو ای پلاس
در میان محصولات فونیکس، تیگو ۸ پرو ای پلاس به عنوان یک شاسی بلند هیبریدی با برد حرکتی بالا، مصرف سوخت پایین و قوای بسیار مناسب (۳۲۶ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتن متر) یکی از پرقدرت‌ترین شاسی بلندهای فعلی بازار ایران به حساب می‌آید. ضمن آنکه مصرف سوخت ترکیبی آن نیز بسیار پایین بوده و حدود ۱.۵۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.
آریزو ۸
اما غرفه فونیکس امسال یک مهمان ویژه را به نمایشگاه آورده بود. سدان لوکس، جذاب و زیبای آریزو ۸ برای اولین بار در یک نمایشگاه خودرو در ایران به نمایش گذاشته شد. این خودرو به واسطه طراحی جذاب، قوای فنی بسیار مهیج، شتاب بالا، امکانات متنوع و کابین مدرن، یکی از بهترین سدان‌های حال حاضر بازار ایران محسوب می‌شود و می‌تواند نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریان، چه خانواده‌ها و چه جوان‌ترها، را به نحو احسن پاسخ دهد.

آریزو ۶ پرو و آریزو ۶ جی تی
علاوه بر آریزو ۸، سدان‌هایی همچون فونیکس آریزو ۶ پرو و آریزو ۶ جی تی هم در غرفه فونیکس به نمایش گذاشته شدند. مدل جی تی یک سدان اسپرت با توان حرکتی فوق‌العاده هیجان‌انگیز است و می‌تواند شتاب بسیار دل‌چسبی را در اختیار مشتریان جوان بگذارد.

جمع‌بندی
شرکت فونیکس با عرضه محصولاتی همچون آریزو ۸ و خانواده کراس اوورهای تیگو ۸ و تیگو ۷ پرومکس می‌تواند جایگاه خود را در بازار خودرو کشور، به ویژه محصولات لوکس، ارتقا دهد. با توجه به شبکه گسترده نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو، محصولات فونیکس اگر با قیمت مناسب و خدمات شایسته در بازار عرضه شوند، می‌توانند به خوبی با خودروهای وارداتی به رقابت بپردازند و رتبه مناسبی در جدول فروش بازار ایران به دست آورند..

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]