طراحی آسانسورهای خاص در شرکت اوکسین
طراحی آسانسورهای خاص در شرکت اوکسین

امروزه با رایج شدن زندگی شهرنشینی و ساخت و ساز آپارتمان‌های مرتفع، آسانسورها به جزء جدایی ناپذیر هر ساختمانی تبدیل شده اند. با پیشرفت صنعت آسانسور، انواع مختلفی از محصولات تولید و به بازار عرضه شده‌اند و هر شرکتی متناسب با شرایط ساختمان، اقدام به طراحی آسانسورهای خاص می‌نماید.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت اوکسین یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در حوزه نصب و طراحی آسانسور بوده و علاوه بر انتخاب و تولید آسانسور مناسب، با دقت و شناخت کافی خصوصیات هر مدل را در نظر می‌گیرد تا بهترین عملکرد به شما ارائه شود. ما در ادامه درباره طراحی آسانسورهای خاص بیشتر صحبت می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.
آسانسور خاص چیست و انواع آن کدام است؟
این گروه از آسانسورها خصوصیات منحصربفردی دارند و با توجه به قابلیت‌های ویژه آن‌ها، عملکرد، زیبایی و امنیت بهتری را نسبت به آسانسورهای معمولی به شما ارائه می‌کنند. در ساخت آسانسورهای خاص از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود و طراحی‌های منصربفردی نیز برای آن‌ها پیاده‌سازی می‌گردد. به طور کلی آسانسورهای خاص به دو گروه اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

آسانسورهای لوکس و تخصصی

این دسته از آسانسورها طراحی شیکی داشته و تصویر لوکسی را به ساختمان شما منتقل می‌کنند. اگر به دنبال آسانسوری هستید که طراحی خاص و شیکی را به محیط داخلی آپارتمان ببخشد، آسانسورهای لوکس و تخصصی بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند. این گروه از آسانسورها در ساختمان‌های برند، ویلاها و نمایشگاه‌های مجلل به کار می‌روند.

آسانسورهای خاص تجاری

معمولاً آسانسورهای خاص تجاری برای اماکن خاصی طراحی می‌شوند. به عنوان نمونه آسانسورهایی که برای حمل بار سنگین در صنایع و یا کارخانه‌ها و انبارها به کار می‌روند، در این دسته قرار می‌گیرند. آسانسورهای خاص تجاری، ظرفیت بالایی را به شما ارائه می‌کنند و از لحاظ امنیتی نیز عالی هستند. همین ویژگی‌ها باعث شده این گروه از آسانسورها از گزینه‌های اصلی مراکز تجاری بزرگ، هتل ها، مراکز تفریحی و ورزشگاه‌ها محسوب شوند.

مدل‌های پرفروش آسانسورهای خاص
به طور کلی مدل‌های متنوعی در قالب آسانسورهای خاص به بازار عرضه شده‌اند که شامل موارد زیر هستند:

آسانسور هیدرولیکی

یکی از جذابترین نمونه‌هایی که در این زمینه ارائه شده اند، آسانسور هیدرولیکی می‌باشد. در نصب این مدل آسانسور، نیازی به موتورخانه نخواهد بود و می‌توان بدون تخریب ساختمان آن را راه اندازی نمود. این امکان وجود دارد که آسانسور هیدرولیکی را در فضای بیرونی و داخلی ساختمان نصب نمایید. آسانسورهای هیدرولیکی مصرف انرژی پایینی دارند؛ به این دلیل که برای پمپاژ روغن هیدرولیکی به داخل جک پیستونی از موتور الکتریکی استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که این گروه از آسانسورها حرکت روان و بدون صدایی دارند. همچنین ظاهر لوکس این دسته از آسانسورها نیز در نوع خود قابل توجه است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت آسانسورهای هیدرولیکی این است که نسبت به سایر مدل ها، هزینه نصب و نگهداری پایین‌تری دارند.

آسانسور کششی گیرلس

به این گروه، آسانسورهای بدون گیربکس نیز گفته می‌شود که یکی از سریع‌ترین آسانسورهای موجود در دنیا محسوب می‌شوند. آسانسور گیرلس می‌تواند با سرعت ۶۱۰ متر در دقیقه حرکت کند و تا ارتفاع ۶۴۰ متر نیز بالا برود. در نتیجه این گروه از آسانسورها انتخاب ایده آلی برای برج‌ها و ساختمان‌های مرتفع هستند.

آسانسورهای شیشه‌ای و پانوراما

بدون شک آسانسورهای شیشه‌ای و پانوراما یکی از مدل‌های اصلی آسانسورهای خاص محسوب می‌شوند و با طراحی شیشه‌ای و شفاف خود، تجربه‌ای منحصربفرد را برای ساکنین به وجود می‌آورند. این گروه از آسانسورها به طور معمول در ساختمان‌هایی نصب می‌شوند که در اطراف آن‌ها منظره و چشم اندازهای زیبایی وجود دارد. اگر قصد نصب آسانسور خاص در ویلا یا منزل خود دارید، آسانسورهای شیشه‌ای و پانوراما گزینه جذابی برای شما به حساب می‌آیند.

آسانسورهای روملس

آسانسورهای روملس یا همان MRL برای نصب به موتورخانه نیاز ندارند و سیستم محرکه آن‌ها در چاه آسانسور نصب می‌گردد. این گروه از آسانسورها برای هر نوع ساختمانی مناسب هستند اما به طور معمول برای ساختمان‌هایی با ارتفاع متوسط نصب می‌گردد؛ زیرا عملکرد بهتری را ارائه می‌کنند. شایان ذکر است که آسانسورهای روملس فضای کمتری اشغال کرده و دیگر نگرانی بابت کمبود جا و یا کم بودن متراژ وجود نخواهد داشت.
مکانیزم این گروه از آسانسورها بسیار پیچیده است؛ به همین دلیل کمتر شرکتی قادر به نصب و راه اندازی آنها می‌باشد! اوکسین لیفت یکی از بهترین شرکت‌ها در این زمینه است که در طول سال‌ها فعالیت خود، انواع آسانسورهای خاص را به بهترین کیفیت تولید و نصب کرده است تا بهترین عملکرد و کارایی را برای ساکنین فراهم کنند.

آسانسورهای خاص طراحی شده بر پایه هوش مصنوعی

آخرین مدل آسانسور خاصی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، آسانسورهای جدیدی هستند که طراحی عملکرد آن‌ها با هوش مصنوعی و اینترنت صورت گرفته است! همانطور که می‌دانید در طی سالیان گذشته هوش مصنوعی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و همین موضوع باعث شده در اغلب صنایع از جمله تولید آسانسور از آن استفاده شود. این مدل آسانسور می‌تواند به طور خودکار عیب و اشکالات قطعات را شناسایی کرده و اطلاعات مفیدی مانند ترافیک رفت و آمد و تردد افراد ارائه کند. در صورت وجود ایرادی در عملکرد آسانسور، به صورت مداوم با شرکت پشتیبان تماس حاصل می‌کند تا از بروز خسارات گسترده‌تر جلوگیری نماید.

قیمت آسانسور خاص
همانطور که بیان کردیم، در تولید آسانسورهای خاص از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در این صنعت و مواد مرغوب و باکیفیت بالا استفاده می‌شود. در نتیجه قیمت آن‌ها ممکن است از مدل‌های معمولی بالاتر باشد. شما با نصب یک آسانسور خاص می‌توانید ارزش ملک خود را بالا ببرید و از این سو هزینه نصب آسانسور خاص را جبران نمایید.
 برای خرید آسانسورهای خاص به کجا مراجعه کنیم؟
شرکت اوکسین لیفت یکی از بهترین‌ها در تولید و نصب آسانسور به حساب می‌آید که در طی ۱۵ سال سابقه درخشان توانسته جایگاه خود را در لیست معتبرترین شرکت‌های طراحی آسانسور خاص در کشور اثبات کند. در این مجموعه، تولید انواع آسانسور با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا صورت می‌گیرد و تیم تولیدی همگی باتجربه بوده و در این حرفه از بهترین‌ها هستند.
اوکسین لیفت تمامی گواهینامه‌های مربوطه را از مراجع قانونی دریافت کرده است. این مجموعه آسانسورهای سفارشی خود را با توجه به نیاز و نوع ساختمان شما طراحی و نصب می‌کند. جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به وب سایت اوکسین لیفت بزنید و از طریق پل‌های ارتباطی ذکر شده، با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.
برخی از مزیت های رقابتی شرکت اوکسین لیفت

اجرا و نصب آسانسور و راه اندازی آن متناسب با پیشرفت پروژه کارفرما
تولید و نصب کابین آسانسور به طور اختصاصی بدون محدودیت ابعادی
استفاده از تیم اختصاصی در نصب، راه اندازی و سرویس آسانسور با کارشناسان با تجربه
استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ،اخذ گواهی استاندارد به طوراختصاصی برای هر پروژه
استفاده از تجهیزات و قطعات با بالاترین کیفیت، طول عمر و استاندارد های روز ،پشتیبانی قطعات یدکی
تنوع در طراحی دکوراسیون آسانسور مطابق با نظر کارفرما ،خدمات پس از فروش طولانی مدت ،گارانتی یکساله
ارسال تیم رفع خرابی آسانسور در کمتر از ۲ ساعت

این مطلب رپرتاژ آگهی می‌باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]