آغاز توزیع ۳۰ تن گوشت قرمز دولتی
آغاز توزیع ۳۰ تن گوشت قرمز دولتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: یک محموله ۳۰ تنی گوشت قرمز نیز امشب وارد استان خواهد شد و سعی بر این است که طی چند روز آینده در مجموع ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت قرمز برای استان تأمین و توزیع شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  سیدمجتبی حسینی شنبه ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازار همدان امسال آرام بوده و توازن عرضه و تقاضا برقرار است.
وی با اشاره به اینکه جلسه بانک‌ها در هفته گذشته برگزار شد، افزود: از ۱۵ اسفند سال‌جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ نقدینگی استان تأمین و ۴۲۰ میلیارد تومان وجه نقد وارد استان شد که این عدد نسبت به سال گذشته چهار برابر شده و مشکلی در زمینه نقدینگی وجود ندارد و بانک‌ها میزان نقدینگی مورد نیاز خود را از خزانه استان دریافت کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه کشیک همه بانک‌ها تدبیر شده که حتی در اول فروردین هم شعب کشیک در همه بانک‌ها فعال باشند، اضافه کرد: در مجاورت دستگاه‌های خودپرداز شماره تلفن پشتیبان ثبت شده و مسافران و شهروندان در صورت نیاز با آن شماره تماس گرفته و پشتیبان دستگاه سریعا برای رفع مسأله‌ اقدام خواهد کرد.
حسینی با بیان اینکه تأمین گوشت قرمز یک چالش اساسی است، ادامه داد: در سه روز گذشته ۲۰ تن گوشت گوسفندی تأمین و توزیع شده و امروز بعدازظهر نیز جهادکشاورزی لیستی از فروشگاه‌ها منتشر خواهد کرد و مردم می‌توانند از مراکز منتخب فروش گوشت گوسفندی منجمد را به نرخ ۳۲۵ هزار تومان خریداری کنند.
وی اعلام کرد: یک محموله ۳۰ تنی گوشت قرمز نیز امشب وارد استان خواهد شد و سعی بر این است که طی چند روز آینده در مجموع ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت قرمز برای استان تأمین و توزیع شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در زمینه طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: طرح کالابربرگ الکترونیکی که از ابتدای سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده بود، از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت تحت عنوان طرح فجرانه به دهک یک تا هفت به ازای هر نفر ۲۲۰ هزارتومان پرداخت خواهد شد و این ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به منظور حفظ تورم است.
حسینی بیان کرد: سیستم کالابرگ در هیچ‌کدام از شهرستان‌ها قطع نیست و روزنه سیستم برطرف شده و سامانه بدون نقص کار می‌کند و فروشگاه‌ها نمی‌توانند با فروش یک کالا، کالای دیگری را به عنوان جایگزین در سامانه ثبت کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]