محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج-چالوس به دلیل عملیات عمرانی
محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج-چالوس به دلیل عملیات عمرانی

کرج- مرکز مدیریت راه‌های کشور از اجرای ۲ عملیات عمرانی در بخش‌های مختلف محور کرج-چالوس و محدودیت‌های ترافیکی در پی این عملیات خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به دنبال اجرای ۲ عملیات عمرانی در محور کرج-چالوس، محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر اعمال می‌شود و این محدودیت‌ها از تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان آذر و اسفند ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

عملیات احداث گالری پیش‌ساخته در محدوده خوزنکلا از تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ لغایت ۱۵ آذر ۱۴۰۳ از کیلومتر ۱۴ تا ۱۵ محور کرج-چالوس در حال اجراست و محدودیت‌های تردد در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۶:۰۰ برقرار خواهد بود. روزهای پنج‌شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی از این محدودیت مستثنی است.

همچنین، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در حدفاصل پیچ شاندیز تا کندوان از تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ از کیلومتر ۱۶ تا ۷۲ این محور انجام می‌شود. این محدودیت ترافیکی نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۰۰ برقرار خواهد بود.

در هر دو مسیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است. رانندگان باید به محدودیت‌ها توجه کنند و با احتیاط کامل در این محورها عبور و مرور کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]