واریز سود سهام عدالت جدید در یک ماه آینده! + میزان واریزی
واریز سود سهام عدالت جدید در یک ماه آینده! + میزان واریزی

طبق گفته رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس سود سهام عدالت ظرف ۴۰ روز دیگر واریز می‌شود.

به گزارش نبض بازار، سهام‌داران طبق گفته رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس منتظر واریز سود سهام عدالت باشند.

دارندگان سهام عدالت در سال های اخیر معمولا در اسفند ماه سود سهام عدالت را دریافت می کنند. سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی با دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی متفاوت است. سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ طی دو مرحله واریز شد. در سال ۱۴۰۲ فرآیند پرداخت سود سهام عدالت تغییر کرده است. به گفته رئیس سازمان بورس، زمان پرداخت سود نقدی همه سهامداران از جمله سود سهام عدالت به چهار ماه کاهش یافته است.

طبق گفته رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس، سود سهام عدالت امسال بین یک تا دو میلیون تومان است که بر این اساس برخی از خانواده های چهار نفره ممکن است حدود هشت میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.

همچنین در زمان واریز سود سهام عدالت گفته شده که سود مانند سال قبل طی دو مرحله در آذر و اسفند واریز می شود و این یعنی احتمالا تا ۴۰ روز بعد سود سهام به حساب دارندگان واریز خواهد شد.

مهدی سعادتی رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس از پرداخت سود قطعی به دارندگان سهام عدالت خبر داد. به‌گفته سعادتی، سود سهام عدالت امسال برای برخی از سهامداران تحت پوشش، از یک تا دو میلیون تومان است. برای برخی دیگر از سهامداران هم مبلغ ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان برآورد شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]