بارش باران و برف کشور را فرامی‌گیرد
بارش باران و برف کشور را فرامی‌گیرد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در اغلب مناطق کشور شاهد بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در برخی نقاط بارش برف خواهیم بود.

به گزارش بازار، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، کرمان، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، برخی نقاط استان‌های البرز، تهران، سمنان و شمال استان‌های همدان و مرکزی، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ و در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه این شرایط علاوه بر این مناطق در شمال خوزستان، شرق لرستان، قم و استان مرکزی پیش بینی می شود.

سامانه بارشی جمعه در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق و در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، بوشهر، فارس، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد پیش بینی می شود.

شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و یکشنبه مجدد در نوار شمالی کشور بارش برف و باران رخ خواهد داد.

روز جمعه در غالب مناطق کشور به ویژه در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

دریای خزر تا روز جمعه و مجدد در روز یکشنبه مواج است، خلیج فارس نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج بوده و در شمال خلیج فارس بارندگی و رعد و برق خواهیم داشت.

آسمان امروز تهران به‌تدریج ابری می‌شود و در بعضی ساعت‌ها با بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و رگبار باران با احتمال رعد و برق و گرد و خاک همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران به ۱۶ و کمینه دمای آن به هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]