تونل‌های اول و دوم راه کربلا در محور ایلام- مهران زیر بار ترافیک رفت
تونل‌های اول و دوم راه کربلا در محور ایلام- مهران زیر بار ترافیک رفت

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از زیر بارترافیک قرار گرفتن تونلهای اول و دوم راه کربلا در باند دوم بزرگراه ایلام مهران خبر داد.

به گزارش بازار، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان درخصوص تکمیل بزرگراه ایلام- مهران گفت: با تلاش شبانه روزی اداره کل راه و شهرسازی استان، پیمانکاران و مشاورین خوشبختانه تونل دوم راه کربلا به طول ۷۲۰ متر( ۷۳۲ متر با پورتال ورودی و خروجی) به صورت کامل با رعایت تمامی استاندارها از جمله لاینینگ و روشنایی و علائم کامل تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گرفت و تونل اول (کیلومتر ۵ محور ایلام- مهران) به طول ۸۴۰ متر نیز که بیش از ۴۰۰ متر آن لاینینگ شده نیز با زیرسازی و روشنایی موقت به جهت هدایت ترافیک ایام اربعین هم به صورت اضطراری زیر بار ترافیک رفت.

وی خاطر نشان کرد پروژه راهسازی قطعه رانشی محور حد فاصل تقاطع روستای ماربره نیز با اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت به صورت موقت و اضطراری جهت تسهیل ترافیک اربعین زیر بار ترافیک قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیش بینی کرد، با توجه به زیربار ترافیک رفتن تونلهای اول و دوم راه کربلا و قطعه رانشی ایام اربعین امسال شاهد به وجود آمدن گره های ترافیکی در مسیر ایلام- مهران نباشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]