قیمت دلار در بازار آزاد ۲ مهر ۱۴۰۳ + اینفوگرافی
قیمت دلار در بازار آزاد ۲ مهر ۱۴۰۳ + اینفوگرافی

در این گزارش، قیمت‌ های مختلف ارز را بررسی و جمع‌آوری کرده‌ایم. هدف ما آگاه‌سازی شما از آخرین نرخ‌ ها و ارائه اطلاعات دقیق درباره تغییرات بازار ارز است.با ما همراه باشید.

امروز قیمت دلار در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد و بر این اساس، قیمت خرید دلار آمریکا به ۴۸,۹۸۱ تومان رسید.

امروز قیمت دلار مبادله‌ ای افزایش یافته و به ۴۹,۵۶۹ تومان (چهل و نه هزار و پانصد و شصت و نه) رسید که نسبت به روز گذشته، افزایش ۰.۰۴ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین، قیمت یورو در بازار آزاد ۶۶,۴۹۰ تومان گزارش شده است. دلار نیز به محدوده ۵۹,۵۵۰ تومان رسیده است.

ارز(10)

پیش بینی قیمت دلار

کارشناسان اقتصادی در تحلیل‌ های خود از منظر معامله‌گران به بازار ارز می‌ نگرند و بر این اساس، در حال حاضر معامله‌گران بازار طلا را جذاب‌تر ارزیابی می‌کنند. این وضعیت به نظر می‌رسد کار سیاست‌گذار را کمی آسان‌تر کرده است.

با این حال، اگر تقاضا برای دلار افزایش یابد و مردم به خرید در بازار های مالی روی آورند، احتمالا قیمت دلار در ماه‌های آینده به راحتی در روند صعودی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که به جز برخی اخبار نامساعد هفته گذشته درباره افزایش تنش در منطقه خاورمیانه، سیگنال دیگری به بازارهای مالی ارسال نشده است.

به‌نظر می‌رسد در هفته‌های ابتدایی مهر، روند قیمت دلار تحت تأثیر سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی قرار گیرد. در صورت بروز اخبار نامساعد، دلار احتمالاً در کانال‌های ابتدایی کریدور ششم معامله خواهد شد.این عوامل می‌توانند تأثیرات مهمی بر روند بازار ارز و تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاران داشته باشند.

برای پیگیری آخرین تحولات در بازار ارز و اطلاع از جدیدترین قیمت دلار، می‌توانید سرویس بانک و بیمه پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.



کدخبر:
۳۳۵۴۲۶

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]