پیش بینی مهم / قیمت سولانا به ۱۰۰ دلار می رسد؟
پیش بینی مهم / قیمت سولانا به ۱۰۰ دلار می رسد؟

روند صعودی سولانا (SOL) در قیمت ۶۷ دلار متوقف شد و به دلیل عدم قطعیت شکل گرفته در بازار ارزهای دیجیتال، با یک اصلاح ۲۳ درصدی در دو هفته، سطح حمایتی ۵۱.۴۰ دلار را دوباره آزمایش کرد. با این حال، سطوح اصلاحی فیبوناچی نشان می‌دهند که این اصلاح در یک “منطقه امن” قرار گرفته که در واقع، نشان‌دهنده پتانسیل این رمزارز برای از سرگیری روند صعودی است.

نمودار روزانه سولانا یک الگوی کف گرد (Rounding Bottom) را که یک الگوی صعودی بازگشتی است، نشان می‌دهد. از اواسط ماه اکتبر بود که سولانا از سطح ۲۰ دلار شروع به افزایش قیمت کرد و در طی پنج هفته با افزایش ۲۲۵ درصدی به ۶۷.۴۳ دلار رسید.

تحلیل قیمت سولانا: آیا قیمت SOL تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰ دلار می‌رسد؟با این حال، قیمت در این مرحله با کاهش مواجه شد که البته همزمان با فروش قابل‌توجه در بازار کلی ارزهای دیجیتال بود. نکته قابل‌توجه در رالی صعودی سولانا، تاثیرگذاری سطوح ۰.۳۸ و ۰.۵۰ فیبوناچی اصلاحی است. در طول این روند، هرگاه قیمت با اصلاح قیمت مواجه شده، این سطوح از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کرده‌اند.

در حال حاضر، سولانا در محدوده ۵۷ دلار معامله می‌شود و تثبیت بالای ۰.۵۰ فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۴۲ دلار می‌تواند راه را برای از سر گرفتن روند صعودی هموار کند.در صورتی که روند صعودی از سر گرفته شود، اهداف قیمتی بالقوه شامل ۷۸.۲ دلار، ۱۰۰ دلار و ۱۲۱.۷۵ دلار هستند.

علی‌رغم این اصلاح قیمت، شبکه سولانا رشد قابل‌توجهی را در آدرس‌های فعال خود نشان می‌دهد. این شاخص به بالاترین سطح شش ماهه خود در ۴۴۴.۴۸ هزار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش علاقه و مشارکت در اکوسیستم سولانا و تقاضای بلندمدت برای توکن‌های این اکوسیستم است.

شاخص ورتکس: این شاخص یک تقاطع نزولی را بین شیب‌های VI+ و VI- نشان می‌دهد که در واقع، حالت اصلاح قیمت را برجسته می‌کند.

میانگین متحرک نمایی (EMA): شیب میانگین متحرک ۲۰ روزه پشتیبانی قوی برای خریداران ارائه می‌دهد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]