قیمت روز ارزهای دیجیتال / افزایش ۱.۶۲ درصدی نرخ بیت کوین
قیمت روز ارزهای دیجیتال / افزایش ۱.۶۲ درصدی نرخ بیت کوین

در آخر این هفته، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش قابل توجهی داشت که نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران به این حوزه است.

کارشناسان این افزایش را به اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو، به ویژه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نسبت می‌دهند که در سخنرانی روز جمعه خود، در برابر کاهش سریع نرخ بهره مقاومت کرد.

بیت کوین (BTC) با افزایش ۱.۶۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۳۸۷۴۱ دلار رسید. با توجه به افزایش نزدیک به ۳ درصدی بیت کوین در هفته گذشته، سرمایه‌گذاران نسبت به رسیدن آن به ۴۰۰۰۰ دلار خوش‌بین هستند.

با این حال، احساسات در بازار برای سایر دارایی‌های دیجیتال برتر متفاوت است. قیمت اتریوم (ETH) با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۲۱۰۰ دلار دست پیدا کرد و بایننس کوین (BNB) با ۰.۲۱ درصد کاهش به ۲۲۹ دلار رسید. در مقابل، ریپل  (XRP) با ۰.۲۷ درصد افزایش در ۰.۶۱ دلار معامله شد و کاردانو (ADA) نیز با ۱.۵۸ درصد افزایش به ۰.۳۸۵۹ دلار رسید.

کوین‌های مبتنی بر میم نیز با افزایش اندکی مواجه شدند. دوج کوین (DOGE) با ۰.۴۰ درصد افزایش به ۰.۰۸۳۹۷ دلار رسید و شیبا اینو (SHIB) با ۰.۶۱ درصد افزایش در قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۳۸۷ دلار معامله شد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با ۱.۱۳ درصد افزایش به ۱.۴۶ تریلیون دلار رسید و حجم کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با ۴.۳۱ درصد افزایش به ۴۶.۷۵ میلیارد دلار دست پیدا کرد. شاخص ترس و طمع در بازار نیز به ۷۲ افزایش یافت که نشان‌دهنده افزایش اعتماد معامله‌گران است.

قیمت-ارز-دیجیتال

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]