شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 45844
  • 29 نوامبر 2023 - 0:12
  • 97 بازدید
  • ۰ دیدگاه

هایما مسیر رفته را برگشت + جدول قیمت

هایما مسیر رفته را برگشت + جدول قیمت
هایما مسیر رفته را برگشت + جدول قیمت

اکوایران: پرونده بازار پرطرفدارهای‌ ایران خودرو امروز ۷ آذر چگونه بسته شد؟ ارزیابی‌ها نشان می‌دهد ایران خودرویی‌ها امروز هم به مسیر رشد خود ادامه دادند.

به گزارش اکوایران؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد در روزهای رکود، قیمت خودرو بدون توجه به حواشی بالا و پایین می‌شود و با این شرایط یک روز شاهد رشد قیمت هستیم و روز دیگر افت را در بازار مشاهده می‌کنیم.

با این شرایط در حالی امروز شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار بودیم که دلار همانند روز گذشته تغییر قیمت نداشت، اما بازار بدون توجه به تغییر قیمت دلار مسیر رشد را پیش گرفت.

براساس ارزیابی امروز «هایماS8» با افزایش ۲۰ میلیونی رکورد رشد قیمت را در میان پرطرفدارهای ایران خودرو شکست و توانست به روزهای اوج خود بازگردد، از سوی دیگر «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» هم رشد ۴ میلیونی در بازار داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «هایماS8»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» و «پژو۲۰۷ دنده‌ای» و «دنا پلاس توربو اتومات» خودروهایی بودند که رشد قیمت در بازار را تجربه کردند. براساس ارزیابی بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» رشد ۴ میلیونی داشت و قیمت آن به ۴۸۴ میلیون تومان رسید. اما «هایما S8 پلاس» که در روزهای اخیر کاهش قیمتی در حدود ۲۵ میلیون تومان داشت، امروز با افزایش ۲۰ میلیونی در بازار تغییر مسیر داد و با افزایش یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» که روز گذشته در بازار افزایش ۱۳ میلیونی داشت امروز بدون تغییر ۷۶۵ میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» تغییر قیمت نداشت و ۷۳۹ میلیونی ماند، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش یک میلیونی امروز ۸۰۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار رشد یک میلیونی داشت و ۶۰۸ میلیون تومان قیمت خورد.

اکو 7

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند 09 مه 2024

فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

اکو ایران : کرمان موتور محصول جدید خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.