خودروی اکستریم VX محصول جدید برند مدیران خودرو
خودروی اکستریم VX محصول جدید برند مدیران خودرو
در ماشین اکستریم VX که ازسوی شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود امکانات پیشرفته متعددی وجود دارد که به بالابردن ایمنی سرنشینان و راحتی بیشتر آن‌ها کمک می‌کند

اگر از علاقه‌مندان به دنیای خودروهای لوکس و مدرن هستید، احتمال دارد این روزها نام اکستریم VX که از تولیدات جدید شرکت مدیران خودرو است به گوش‌تان خورده باشد.

خودرویی متفاوت با دیگر مدل‌های چینی که با سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده و قرار است امکاناتی را در اختیار کاربران قرار دهد که ایمنی و راحتی بیشتری برای آن‌ها فراهم می‌کند. با ما باشید تا این ماشین جذاب را بررسی کنیم و درباره نحوه خرید آن اطلاعاتی به شما ارائه دهیم.

رونمایی از خودروی اکستریم وی ایکس

در بهمن‌ماه سال جاری با حضور جمعی از مدیران شرکت مدیران خودرو، محصول جدیدی رونمایی شد که قرار است به‌عنوان پرچم‌دار ماشین‌های لوکس در بازار ایران بدرخشد.

چری اکسید که در کشور ما با نام اکستریم VX عرضه می‌شود، طراحی لوکس و جذابی دارد که با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا ساخته شده و یک خودروی کلاس شاسی بلند با ابعاد بزرگ است که می‌تواند سطح جدیدی از رفاه و آرامش را برای کاربران ارائه دهد.

این برند خودروی چینی، به‌طور مستمر چالش‌های جدیدی را برای برآورده‌کردن نیازهای روبه‌رشد دنیای مدرن در نظر می‌گیرد تا محصولاتی نوین را ارائه دهد، در همین راستا XTRIM VX انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به‌دنبال نوآوری، ایمنی و راحتی هستند.

آشنایی با مشخصات فنی اکسریم وی ایکس

موتور ۱۶ سیلندر ۲ سوپاپ، تنفس توربوشارژ، قدرت ۲۶۰ اسب بخار، محور محرک ۲ دیفرانسیل و حجم موتور ۲ لیتری را می‌توان دررابطه‌با مشخصات کلی این ماشین عنوان کرد.

در مقایسه با بسیاری از خودورهای چینی که درحال‌حاضر در بازار ایران فروخته می‌شوند، این ماشین از گیربکس ۸ سرعته به‌جای دنده ۲کلاچ ۷ سرعته استفاده می‌کند که به‌عنوان یک نقطه‌قوت برای آن در نظر گرفته می‌شود.

تا حدودی می‌توان گفت که این خودرو به شما امکان رانندگی در مسیرهای ناهموار را می‌دهد، اما نباید توقع ارائه قابلیت‌های آفرودی از اکستریم داشته باشید، چراکه به‌طور خاص برای استفاده شهری طراحی شده است.

اکستریم VX مشخصات فنی دیگری همچون استاندارد آلایندگی یورو ۶، سرعت ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت، فرمان برقی، رینگ آلومینیومی، مصرف سوخت ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.

اطلاعاتی درباره ابعاد و ظرفیت های اکستریم وی ایکس

زمانی که گفته می‌شود این خودرو در دسته شاسی بلندهای فول سایز قرار می‌گیرد، پس می‌توان انتظار داشت که ابعاد بزرگی داشته باشد، به همین خاطر باید ازنظر ابعاد و ظرفیت‌های تعبیه‌شده برای این ماشین به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول ۴۹۷۰ میلی‌متر
  • عرض برابر با ۱۹۴۰ میلی‌متر
  • ارتفاع به‌ورت دقیق ۱۷۹۲ میلی‌متر
  • فاصله بین محورها ۲۹۰۰ میلی‌متر
  • تعداد سرنشینان بین ۵ تا ۷ نفر
  • حجم مخزن سوخت ۶۵ لیتر
  • وزن خالص ۱۹۸۵ کیلوگرم
  • ظرفیت حمل برای صندوق عقب ۵۲۰ لیتر
  • قطر رینگ‌‌ها ۲۰ اینچ

اطلاعاتی درباره ابعاد و ظرفیت های اکستریم وی ایکس

آنچه در طراحی ظاهری اکستریم VX می بینید

XTRIM VX با طول بدنه‌ای نزدیک به ۵ متر، در نگاه اول تاثیر بصری قوی و ظرافت فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد که به‌عنوان یک خودروی شاسی بلند بزرگ، دارای خطوط بدنه ساده است.

به‌طور کلی ازنظر طراحی ظاهری، ترکیبی از جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های LED هوشمند به‌خوبی الزامات زیبایی‌شناختی را برای کاربران برآورده می‌کند و حس لوکس‌بودن را به ارمغان می‌آورد.

علاوه‌بر این، این برند با طراحی چراغ عقبی به‌صورت یکپارچه، نوار نقره‌ای در قسمت پایینی سپر و حتی طراحی اگزوز ۲ خروجی، در مجموع خودرویی را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد که ظاهر زیبایی دارد.

امکاناتی که در کابین داخلی اکستریم وی ایکس وجود دارد

باید گفت که زیبایی‌شناسی فقط مختص به نمای بیرونی نیست و در VX از فناوری‌ها و تجهیزات خاصی برای ایجاد جذابیت بیشتر در فضای داخلی کابین استفاده می‌شود.

داخل کابین یک صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با حالتی برجسته قرار دارد که فناوری جالبی به‌نظر می‌رسد و می‌تواند به‌منظور اهداف مختلف همچون اطلاع‌رسانی و سرگرمی برای سرنشینان مفید باشد.

درضمن وضوح بالای صفحه‌نمایش، جلوه بصری خوبی را ارائه می‌دهد. صندلی‌های درجه یک چرمی در اکستریم VX با بهترین طراحی و دوخت مورد استفاده قرار می‌گیرد که مجهز به گرم‌کن و سردکن هستند.

در این قسمت از چراغ‌های LED استفاده می‌شود که نورپردازی جالبی را در کابین به‌وجود می‌آورد، ازطرفی استفاده از تهویه اتوماتیک ۲ نقطه‌ای و تک‌کاناله برای سرنشینان، محیط خوبی را فراهم می‌کند.

تجهیزات پیشرفته در اکستریم وی ایکس

با توجه به اینکه در زمان رونمایی از این خودرو اعلام شد که VX با بهترین امکانات رفاهی وارد بازار خودروی ایران می‌شود، پس می‌توان گفت که از ترمزهای ABS و EBD، سیستم‌های پایداری و کشش، هشدار نبستن کمربند ایمنی و سنسورهای مختلف برخودار است.

اکستریم VX دارای ۱۰ ایربگ در بخش‌های جلویی، جانبی، پرده‌ای، بین ۲ صندلی و زانویی (مخصوص راننده) است که می‌تواند ایمنی و محافظت از سرنشینان را به‌طور موثری تضمین کند.

ساختار بدنه این خودرو با استفاده از فولاد محکمی ساخته می‌شود که به‌خوبی در برابر ضربه، فشار یا واژگونی مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد. شاسی خودرو نیز زیرنظر بهترین شرکت‌های مطرح دنیا با کیفیت خوبی طراحی شده است.

از دیگر قابلیت‌های مناسبی که به شما برای رانندگی ایمن کمک می‌کند، تعبیه سیستم خروج از پارک است که بعداز اسکن محیط اطراف خودرو با زدن راهنما به‌صورت کاملا خودکار ماشین از پارک خارج می‌شود.

در کنار تمامی تجهیزاتی که به آن‌ها اشاره شد، باید گفت که امکانات به‌کار رفته برای اکستریم وی‌ایکس تنها به همین موارد محدود نمی‌شود و گزینه‌های جذاب دیگری را نیز در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • استارت دکمه‌ای
  • کروز کنترل تطبیقی هوشمند
  • ترمز اضطراری
  • حفظ خودرو بین خطوط
  • هشدار نقاط کور
  • سانروف پانورامیک

برای خرید اکستریم VX به کجا مراجعه کنیم؟

اولین نکته‌ای که برای خرید این خودرو باید در نظر بگیرید مربوط به قیمت ماشین اکستریم VX است که بدون شک با توجه به تمامی این امکانات نباید انتظار هزینه پایینی را داشته باشید.

اولین گام برای خرید خودروی VX ثبت نام محصولات مدیران خودرو است که برای انجام سریع و راحت این فرایند، می‌توانید از کارشناسان مجموعه خسروانی ۱۹۳ کمک بگیرید.

برای خرید اکستریم VX به کجا مراجعه کنیم؟

جمع‌بندی

یکی از محصولات مونتاژ شرکت چری در ایران توسط مدیران خودرو ساخته شده که قرار است با نام اکستریم VX وارد بازار شود. در این خودرو امکانات متنوعی همچون نمایشگر درون کابین، موتور پرقدرت ۲۶۰ اسب بخار، سیستم‌هایی برای افزایش ایمنی، تعداد زیادی ایربگ و بسیاری موارد دیگر به چشم می‌خورد.

افرادی که می‌خواهند برای پیش‌ثبت‌نام این خودرو اقدام کنند، در اولین گام می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت خسروانی ۱۹۳ مراحل مورد نیاز برای این کار را به‌راحتی انجام دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]